امروز سالروز استقرار اولین حکومت آل‌الله بر زمین است
امروز سالروز استقرار اولین حکومت آل‌الله بر زمین است
محمودآباد آنلاین / امام جمعه محمودآباد ۲۲ بهمن را سالروز استقرار اولین حکومت آل الله بر زمین برشمرد و گفت: امروز روز پیروزی انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) است که طبق گفته تحلیل‌گران سیاسی تنها کسی بود که هیمنه غرب و ابهت شرق را شکست و بر صورت آمریکا سیلی نواخت.

حجت‌الاسلام سید داوود موسوی در حاشیه برگزاری رژه خودرویی و موتوری مردم شهرستان محمودآباد به مناسب فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین، ضمن تبریک چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و معمار کبیر انقلاب بیان کرد: ایران اسلامی در حالی وارد چهل و سومین بهار انقلاب خود می‌شود که همچنان قدرتمند، پایدار و استوار به سوی اهداف ترسیم شده امامین انقلاب پیش‌روی می‌کند.

 

موسوی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما به رهبری این چنین شخصیتی و با همراهی مردمی وفادار، مردمی که تمام سختی‌ها را طی این سالیان به دوش کشیدند و با وجود تمام مشکلات همچنان تابع امام و رهبری بودند، وارد چهل و سومین بهار پیروزی خود شد.

 

وی با بیان اینکه باید با اقتدار در مقابل دشمن بایستیم و قوی باشیم، تصریح کرد: مهمترین استراتژی ما ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن است همچنان که مقام معظم رهبری بارها و بارها اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

خطیب جمعه محمودآباد اظهار داشت: امروز دشمن می‌خواهد با استفاده از برجام، موضع ایران اسلامی را زیر سوال ببرد اما کورخوانده و ملت ایران با وفاداری به رهبری و با سرمایه اقتدار خود معامله نمی‌کند زیرا امید به خدا و وحدت کلمه استراتژی امامین انقلاب ما بوده است.

 

موسوی با بیان اینکه مردم ایران طی ۴۲ سال تمام باران مصیبت را به جان خریدند اما از خط امام خود دوری نکردند، یادآور شد: اگر چه امروز جهان درگیر همه‌گیری ویروس کرونا است، اما ما روز بزرگ و یوم‌الله را جشن گرفته‌ایم.

 

وی افزود: امروز مردم محمودآباد با وجود ویروس کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت رژه خودرویی آمدند و پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و بر عهدی که با شهدا بستند، ایستادند.

 

حجت الاسلام سید داوود موسوی در پایان با اشاره به قرارگیری در آستانه سال جدید و انتخابات ریاست جمهوری و شوراها ذکر کرد: امیدواریم در انتخابات سال ۱۴۰۰ شاهد حضور چشمگیر مردم و پای کار آمدن دولت انقلابی و جوانی که بتواند همه دغدغه‌ها و گرفتاری‌های امت اسلامی را رفع کند باشیم.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین