پایگاه امداد دریایی محمودآباد دومین پایگاه دریایی کشور
پایگاه امداد دریایی محمودآباد دومین پایگاه دریایی کشور
محمودآباد آنلاین : رئیس مرکز اورژانس مازندران با اعلام اینکه محمودآباد دارای ۶ پایگاه اورژانس است، گفت: این شهرستان ۷ درصد ماموریت های استان را پوشش می‌دهد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : یحیی صالح طبری در آئین افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری محمودآباد اظهار کرد: خلاقیت کارکنان اورژانس ۱۱۵ محمودآباد قابل تحسین است و نوآوری که در کارهای مردم نهاد کردند فوق العاده بود.
وی افزود: مردم و پرسنل اورژانس ۱۱۵ محمودآباد در سال ۱۳۹۸ هم در اوج کرونا جهادی به میدان آمدند و برای کادر درمان لباس و ماسک تهیه و تولید کردند.
صالح طبری تصریح کرد: ما در دوران کرونا شهیدانی را از این شهر تقدیم نظام کردیم که مدافع سلامت بودند و درواقع محمودآباد یک پایه دینی، انقلابی، مذهبی و ملی دارد.
رئیس مرکز اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: محمودآباد دارای ۶ پایگاه اورژانس است که ۷ درصد ماموریت های استان را پوشش می‌دهد.
او ادامه داد: محمودآباد شهرستانی است که به اندازه استان مازندران موتور آمبولانس دارد، یعنی ۲ موتور آمبولانس استان ما در محمودآباد مستقر است.
این مسئول اظهار کرد: میزان زمان مأموریت در محمودآباد از متوسط ۱۰ دقیقه به ۴ دقیقه و ۳۵ ثانیه کاهش یافته است.
صالح طبری یادآور شد: بستر دریا در محمودآباد و کمپ‌های سلامت ما روزانه پذیرای ۶۰ بیمار است که به ما مراجعه می‌کنند و خدماتی که ما در نظام جمهوری اسلامی ارائه می‌دهیم رایگان است.
او بیان کرد: هر ماموریت درون شهری ۲ میلیون تومان و ماموریت‌های تصادفی ۴ میلیون تومان برای ما هزینه دارد اما برای مردم این خدمات رایگان است.
رئیس مرکز اورژانس مازندران با اعلام اینکه پایگاه امداد دریایی محمودآباد دومین پایگاه دریایی کشور و اولین پایگاه دریایی استان است، یادآور شد: پایگاه امداد دریایی به این معنا نیست که ما در وسط دریا فردی را نجات دهیم، بلکه در صورت نیاز انتقال، بیمار را به مکان مورد نظر منتقل خواهیم کرد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : ایسنا مازندران