بیش از پنج هزار سارق امسال در مازندران دستگیر شدند
بیش از پنج هزار سارق امسال در مازندران دستگیر شدند
محمودآباد آنلاین : سرهنگ جعفری رییس پلیس پیشگیری مازندران از دستگیری پنج هزار و ۱۰۳ سارق طی سه ماهه اول سال جاری در استان خبر داد و گفت که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش دارد.

به گزارش ایرنا از  معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران ، سرهنگ سید محسن جعفری افزود : از ابتدای سال تا کنون با تلاش‌ها و فعالیت‌های ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه ها و اجرای طرح‌های مختلف پلیسی، ۱۱ درصد کشف سرقت‌های به‌ وقوع پیوسته در حوزه پلیس پیشگیری بیشتر شده است.
رییس پلیس پیشگیری مازندران نتیجه  افزایش دستگیری سارقان را کاهش سرقت در بعضی زمینه ها برشمرد و توضیح داد : در این مدت وقوع قاپ زنی ۳۵ درصد ، سرقت منزل ۹ درصد، اماکن خصوصی هفت درصد، وسایل و قطعات خودرو سه درصد و سرقت موتورسیکلت یک درصد با کاهش همراه بوده است.
وی به اقدامات ماموران کلانتری و پاسگاه ‌های استان در حوزه موادمخدر نیز اشاره کرد و گفت :  طی این مدت ۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از عاملان افیونی کشف شد و در این ارتباط ۹۸۷ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.
سرهنگ جعفری با تاکید بر این که تولید و ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت عموم مردم امکان پذیر است ، از عموم شهروندان مازندرانی خواست با رعایت توصیه های پلیس ، در پیشگیری از جرم و تامین امنیت پایدار جامعه سهیم باشند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا مازندران