هر کاندیدا مجاز به دایر کردن یک ستاد انتخاباتی می باشد
هر کاندیدا مجاز به دایر کردن یک ستاد انتخاباتی می باشد
محمودآباد آنلاین/طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: بر این اساس هر کاندیدا مجاز به دایر کردن یک ستاد انتخاباتی می باشد.

به گزارش محمودآباد آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگاران گفت: در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر نامزدهای انتخابات ۷ روز قبل از روز اخذ رای فرصت تبلیغات دارند.

وی گفت: انتظار میرود کاندیدای انتخابات به منظور تبلیغات از محیط هایی که شهرداری ها در نظر گرفته اند بهره ببرند و از تخریب و نمای بصری فضای شهری خودداری نمایند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد امکان درج درجات تحصیلی و سوابق خدمات و فعالیت های نامزد در آثار تبلیغاتی را مستلزم مستندات ارائه شده به هیات اجرایی دانست و تصریح کرد : در انتخابات پیش رو هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی ، پارچه ای ، مقوائی ، فلزی و یا جنس دیگر باید در ابعاد حداکثر ۱۰۰×۷۰ سانتیمتر باشد.

خسرو طالبی برگزاری هرگونه مراسم و اجتماعات و برنامه سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان را منوط به اخذ مجوز از فرمانداری عنوان کرد و افزود: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید مراسم ها با رعایت فاصله مناسب بر اساس ۸ متر مربع فضای باز برای یک نفر و بهره مندی۳۰% ظرفیت فضای سالن و الزام استفاده از ماسک برگزار گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی کارمندان سازمانها و نهادهای ارگانهای دولتی و استفاده از وسایل و امکانات دستگاههای متبوع به نفع کاندیدای خاص را از مصادیق غیر مجاز تبلیغات دانست و گفت: در صورت مشاهده و گرزاش از سوی ناظرین و بازرسین انتخابات با متخلفین وفق مقررات برخورد خواهد شد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد