خون تازه در رگ‌های کشتی محمودآباد با آمدن جوانان
خون تازه در رگ‌های کشتی محمودآباد با آمدن جوانان
محمودآباد آنلاین: کشتی محمودآباد امروز یکی از روزهای خوب خود را سپری کرد جایی که نایب قهرمان المپیک و مرد اول کشتی مازندران به محمودآباد آمد و از نزدیک در جریان ریز و بم کشتی محمودآباد قرار گرفت.

امروز اهالی کشتی از پیشکسوت و جوان از موافق و مخالف برای موفقیت و توسعه بیشتر کشتی محمودآباد دست یا علی دادند تا کشتی افول کرده محمودآباد به ساحل آرامش برسد و در این برهه چه کسی بهتر از مرد اول کشتی مازندران تا این ساحل آرامش را محقق کند.

 

رئیس هیأت کشتی مازندران ابتدا وفاق و همدلی را رمز موفقیت کشتی مازندران دانست و اتحاد و مودت در کنار رقابتی سالم را مایه شکوفایی کشتی قلمداد کرد.

 

محمدیان در ادامه این جلسه از حضور مربیان جوان در بدنه هیأت کشتی محمودآباد ابراز امیدواری کرد و آن را نمونه خون تازه در رگ های کشتی تشبیه کرد.

 

نگاه ها زل زده بود و گوش ها تیز تا از تجارب و رهنمود های مرد اول کشتی مازندران و‌نائب قهرمان المپیک نهایت استفاده را بکنند.

 

مرد نقره ای المپیک در ادامه صحبت ها به علم تمرین،نگاه و توجه به رده های پایه ،توجه به پیشکسوتان و صنعتی کردن این رشته پر طرفدار و همچنین پشتوانه سازی اشاراتی نمود.

 

در میان صحبتهای عسگری محمدیان از کلمه« ما » بجای «من» یا «تو» استفاده می شد چه جالب بود، من یا تو‌مهم نیست، مهم ما است و ما هم برای خدمت کردن آمده ایم و به قول آقای محمدیان کشتی مازندران وسیع است و جا برای کار کردن همه است و همه ی ما باید آستین را بالا بزنیم تا کار را پیش ببریم .

 

حاضرین نیاز موارد و مشکلات کشتی شهرستان را مطرح کردند که مهمترین آن بحث خانه تخصصی کشتی بود که بحث بازسازی آن مطرح و در آینده نزدیک تحقق پیدا خواهد کرد.

در پایان احکام اعضا و مسئولین کمیته ها به نفرات منتخب اهداء شد.

محمد کامجو،پیام اصغری و محمد مسعودی عضو هیات رئیسه،ستار منصوری نائب رئیس،احمد علیزاده،صدرالله اسلامی،اباذر اسلامی ،علیرضا اسلامی،عباس سلیمانی،سید علی‌اصغر حسینی،رضا اسماعیلی و محمد اسماعیلی بترتیب بعنوان مسئول کمیته های ساحلی، داوران، مربیان، آموزش، پیشکسوتان، آلیش،فنی و مسابقات و روابط عمومی هیأت کشتی محمودآباد معرفی شدند.

 

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین