افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال
افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال
محمودآباد آنلاین : مهدی اختیاری از افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ مهدی اختیاری، شهردار محمودآباد در آئین افتتاح دو پروژه عمرانی در محمودآباد ضمن تبریک هفته دولت، گفت : ۸ پروژه ی عمرانی در شهرستان محمودآباد در هفته دولت توسط شهرداری از محل منابع داخلی به بهره برداری می رسد.

وی به این پروژه ها اشاره کرد و افزود : روکش آسفالت سوراخ مازو و آهو محله، اجرای زیرسازی آسفالت فاز ۲ کنار گذر شرقی، افتتاح ۷ پل احداثی در کوچه های باران واقع در خیابان معلم، احداث دیوار سنگی شَهرود در محله سوراخ مازو و سامانه سرعت سنج در سطح شهر از پروژه های در حال اجرا است.

مهدی اختیاری تصریح کرد : فاز ۲ کنار گذر شرقی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و ۲۵ هزار متر زیر سازی آسفالت به همراه ۴ هزار متر اجرای جدول کنار گذر به بهره برداری می رسد.

اختیاری با بیان اینکه ۵۰ درصد پروژه کنار گذر شرقی انجام شده است، نوید داد : فاز سوم این کنار گذر در هفته آینده در حدفاصل کوچه اداره برق سابق تا تلیکسر افتتاح خواهد شد.

شهردار محمودآباد در پایان از اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریالی جهت پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت شامل ۲۸۰ میلیارد ریال اجرا و ۱۰۰ میلیارد ریال تملک خبر داد.

لازم به ذکر است؛ مراسم افتتاحیه تکمیل زیر سازی، آسفالت، جدول کانیوو و جدول بلوار کنارگذر شرقی فاز ۲ واقع در حدفاصل کوی اداره برق سابق تا ابتدای آبندان توسکا محله و روکش آسفالت خیابان امام (ره) در منطقه سوراخ مازو در حدفاصل میدان آهومحله تا پارک طاهباز و از کوی شهیدان محمدزاده تا چهارده معصوم، پیش از ظهر چهارمین روز از هفته دولت با حضور مسئولین شهرستانی و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد برگزار شد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین