کاهش ۸۰ درصدی غریق در سواحل شهرستان محمودآباد
کاهش ۸۰ درصدی غریق در سواحل شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین : علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: با تلاش اعضای ستاد ساماندهی سواحل شهرستان امسال در فصل تابستان سالجاری برای اولین بار طی سالهای اخیر یک رکود چشم گیر در شهرستان به ثبت رسیده است.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در جلسه قدردانی از زحمات اعضای ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد که ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد ، گفت : در شهرستانی که در سالهای قبل آمار غریق بالای ۵۰ نفر بود ، ثبت آمار کاهش ۸۰ % غریق یک کار فوق العاده و یک جهاد عینی در راستای حفظ جان مردم در ساحل بوده است.
علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در این جلسه از عملکرد منسجم و قابل قبول اعضای این ستاد با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد و افزود : وحدت و انسجام و احساس مسئولیت نسبت به جان تمام هموطنانمان و تلاش خستگی ناپذیر و عیناً مشارکت کلیه دستگاههای عضو این ستاد باعث شد که محمودآباد به نسبت سالهای قبل عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد.
نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت : کمبود زیر ساخت های امداد و نجات و عقب نشینی ساحل در تمامی قسمت های نوار ساحلی و همچنین دسترسی آسان کلیه مسافران به ساحل در سالجاری ستاد ساماندهی سواحل را با چالشهای مهم روبرو کرده بود.
رئیس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد اضافه کرد : کاری که امسال در ساحل اتفاق افتاد ، چیز ساده ای نبود و بزودی در آبان ماه سالجاری طی همایشی باشکوه از اعضای این ستاد و بالاخص ناجیان غریق و نیروهای امداد و نجات تجلیل و قدردانی بعمل خواهد آمد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین