اعلام برنامه های هفته جوان در شهرستان محمودآباد
اعلام برنامه های هفته جوان در شهرستان محمودآباد
محمودآباد آنلاین / رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد گفت: بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان برنامه های فرهنگی،اجتماعی و ورزشی متعددی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

مهدی شعبان پور در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین اظهار داشت:ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)بعنوان روز جوان در تقویم ملی نامگذاری شده که امسال این هفته از پنجم لغایت ۱۱فروردین است و برنامه های پر باری در این هفته برگزار خواهد شد.

 

وی افزود:بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در اولین روز از هفته جوان،گلباران قبور شهدای گمنام غواص جوان با حضور اعضاء خانه جوان و‌ مسئولان ورزش انجام خواهد شد و در ادامه دیدار با امام جمعه شهرستان انجام می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد:فراخوان جذب و پذیرش ایده پردازی و خلاقیت ،اجتماع بزرگ خودرویی با تهیه و توزیع ۳۰۰۰ گل و گلدان توسط سمن های دریای آرام زندگی و آوای جوانان افلاکی(ذاهب) و خانه جوان شهرستان برگزار می گردد.

 

شعبان پور اضافه کرد:برگزاری جشن هفته جوان همراه با مولودی خوانی و اجرای ورزش زورخانه ای و‌لایو‌ در اینستاگرام سمن ها از دیگر برنامه های انجام شده در هفته جوان خواهد بود.

 

وی اجرای مسابقات دارت وطناب زنی به همت هیات ورزشهای همگانی،دیدار فرماندار و‌ مسئولان شهرستان با اعضای خانه جوان شهرستان،ایستگاههای صلواتی،ارائه مشاوره رایگان به جوانان و تست های رایگان قند و خون و‌ اورژانسی از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

 

شعبان پور دیدار و‌ تجلیل از خانواده شهید جوان وتجلیل از کارمندان جوان ادارات را دیگر برنامه های مهم این هفته نام برد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین