افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه عمرانی در روستای آزادمون
افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه عمرانی در روستای آزادمون
محمودآباد آنلاین: صبح امروز همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، آئین افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه عمرانی در روستای آزادمون از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد انجام شد.

در ابتدا بلوار امام رضا(ع) آزادمون به طول یک کیلومتر با نصب لوازم روشنایی معابر، جدول، کانیو، فضای سبز و نصب تابلوها، با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از محل منابع دولتی و مشارکت های مردمی روستای آزادمون افتتاح شد.

 

در ادامه، با حضور مسئولان شهرستانی ربان افتتاح مرکز جامع سلامت روستایی امام خمینی(ره) آزادمون نیز قیچی شد.

 

این مرکز سلامت با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل مشارکت دولتی به بهره برداری رسید.

 

همچنین پس از دو افتتاح مسئولان با حضور در روستای آزادمون کلنگ پروژه محرومیت زدایی مسکن مددجویان در این روستا را نیز به زمین زدند.

 

احداث این مسکن که با مشارکت سپاه ناحیه محمودآباد، کمیته امداد و بنیاد مسکن محمودآباد و با مساعدت های خیرین و گروه های جهادی و اهالی این روستا انجام می‌شود، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال، امروز استارت خورد و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

 

لازم به ذکر است که امام جمعه محمودآباد، فرماندار، نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد، معاونین سیاسی و برنامه‌ریزی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نوح(ع)، مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد و برخی از مسئولان شهرستانی و محلی نیز در این برنامه ها حضور یافتند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین