معاون وزیر از شرکت دانش بنیان ابتکار ایمن ساز بازدید کرد
معاون وزیر از شرکت دانش بنیان ابتکار ایمن ساز بازدید کرد
محمودآباد آنلاین: معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز چهارشنبه از مجموعه دانش بنیان ابتکارساز که در زمینه تولید تجهیزات دریایی و شبیه ساز های کمک آموزشی کشور فعال است بازدید کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین اسماعیل نجار در این بازدید آموزش در مدیریت بحران را یک نیاز اساسی در کشور دانست و گفت: باتوجه به اینکه کشور ما یک کشور پرحادثه در بلایای طبیعی می باشد نیاز است که مخاطرات و پیاندهای آن شناسایی و برنامه ریزی شود.

 

وی وجود کارگاه های آموزشی ئ تولیدی را نقطه قوتی در کشور دانست و گفت: آماده هرگونه همکاری با شرکت های دانش بنیان در راستای تامین نیازها در مواقع بحران هستیم.

 

وی از با بیان اینکه روزبه نخستین یکی از نخبه های کشور است که اختراعات زیادی در حوزه تجهیزات دریایی دارد، گفت: امروز از اختراعات ایشان بازدید شد تا گام های بعدی برای همکاری با این شرکت دانش بنیان برداشته شود.

 

روزبه نخستین در این دیدار خواستار حمایت مسئولان از شرکت های دانش بنیان و محصولات تولیدی این شرکت ها شد و گفت: در صورت حمایت از تولیدات داخلی نه تنها کشور از واردات محصولات خارجی بی نیاز خواهد شد بلکه می تواند تولید انبوه محصولات اختراع شده در حوزه کشتیرانی و امداد و نجات هوایی سبب ارزآوری در کشور شود.

 

گفتنی است این مخترع تاکنون ٧٣ ابداع و اختراع داشته است که ساخت ژیرواسکوپ شبیه ساز و هلی کوپترنجات از مهمترین این اختراعات بوده است.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین