رقابت ۳۹ هزار ۸۷۳ داوطلب مازندرانی در نوبت دوم آزمون سراسری
رقابت ۳۹ هزار ۸۷۳ داوطلب مازندرانی در نوبت دوم آزمون سراسری
محمودآباد آنلاین : دبیر ستاد استانی آزمون‌های سراسری: نوبت دوم آزمون سراسری با رقابت رقابت ۳۹ هزار ۸۷۳ داوطلب در استان مازندران برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه مازندران از حضور ۳۹ هزار ۸۷۳ داوطلب در آزمون سراسری نوبت دوم در استان خبرداد و گفت: از این تعداد، ۲۴ هزار و ۸۳۵ داوطلب زن و ۱۵ هزار و ۳۸ داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی شهر‌های آمل، بابل، بابلسر، بندپی شرقی، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر رحمت عباس‌نژاد افزود: نوبت دوم آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۲ در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر، صبح و عصر روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می‌شود.

او ادامه داد: داوطلبان می‌توانند از روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه و کارت خود را دریافت کنند. هم‌چنین در صورت هرگونه مغایرت، بلافاصله به باجه رفع نقص که از روز سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران در بابلسر و در سایر شهر‌های محل برگزاری آزمون مستقر می‌شود مراجعه کنند.

او با بیان این‌که به همراه داشتن هرگونه لوازم اضافی و ابزار‌های الکترونیک اعم از موبایل، ساعت و انگشتر هوشمند و ماشین حساب در جلسه آزمون ممنوع می‌‎باشد، از داوطلبان خواست تا صرفا وسایل مورد نیاز برای آزمون اعم از مداد سیاه نرم پررنگ، پاک‌کن و مدادتراش را به همراه داشته باشند.

دکتر عباس‌نژاد زمان شروع فرآیند آزمون را در نوبت صبح، ساعت ۸ و در نوبت عصر، ساعت ۱۴ اعلام و تاکید کرد: داوطلبان باید به موقع در جلسه حضور یابند و پس از بسته‌شدن درب محل برگزاری آزمون، امکان ورود داوطلب به حوزه امتحانی وجود نخواهد داشت.

دبیر ستاد استانی آزمون‌های سراسری در مازندران گفت: دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه معین استان و مسوول ستاد استانی آزمون‌های سراسری، مسوولیت نظارت و حفاظت از آزمون‌های استان را برعهده دارد و تمام اهتمام ما بر این است تا با هماهنگی و هم‌افزایی بیش از پیش، آزمون‌ها را در امنیت کامل و با آرامش برگزار کنیم.

او ادامه داد: امسال با هدف عدالت و کاهش استرس داوطلبان، کنکور سراسری در دو نوبت دی‌ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران