۷۴ نفر برای رسیدن به کرسی شورای شهرهای محمودآباد رقابت می کنند
۷۴ نفر برای رسیدن به کرسی شورای شهرهای محمودآباد رقابت می کنند
محمودآباد آنلاین: در پایان آخرین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهرها تعداد متقاضیان این شورا در دوشهر محمودآباد و سرخرود به ۷۴ نفر رسید.

به گزارش محمودآباد آنلاین معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از تعداد ۷۴نفر متقاضی شرکت در انتخابات شورای شهر ۵۲ نفر برای شهر محمودآباد و ۲۲ نفر برای شهر سرخرود ثبت نام کرده اند.

 

قنبرعلی داداش پور افزود: در بین متقاضیان پنج نفرزن هستند که چهار نفر از این تعداد برای حوزه محمودآباد و یک نفر برای حوزه سرخرود داوطلب شدند.

 

وی با بیان اینکه بیشتر شرکت کنندگان به صورت حضوری ثبت نام کردند ادامه داد:۴۰ نفر به صورت حضوری و ۳۴ نفر به صورت غیر حضوری ثبت نام خود را تکمیل کردند.

 

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه بیشترین فراوانی داوطلبان از نظر مدرک تحصیلی مربوط به لیسانسه ها بوده است گفت: ۴۶نفر از متقاضیان دارای مدرک لیسانس،۲۵ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و ۳ نفر دارای مدرک دکتری هستند.

 

داداش پور افزود: در میان شرکت کنندگان ۱۸ نفر کارمند ، ۶ نفر استاد دانشگاه،۵نفر معلم ،۸ نفر بازنشسته،۲نفر پزشک و ۲ نفر وکیل و مابقی شغل آزاد دارند.

 

لازم به ذکر است که انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین