رفتن استاندار مازندران قوت گرفت
رفتن استاندار مازندران قوت گرفت
محموداباد آنلاین: با تغییرات جدید در سطح هیات دولت ، رفتن استاندار مازندران مهمترین خبر طی روزهای اخیر شده است.

 

چندین ماه قبل در محافل سیاسی و برخی از رسانه ها شایعه انتصاب استاندار مازندران را به سمت وزیر کارمنتشر کرده بودند که با انتصاب شخص دیگری به عنوان زیر کار این شایعه عملی نشد و واقعیت پیدا نکرد.

براساس این گزارش، طی روزهای اخیر اما با جابه جایی استاندار تهران و انتقال به حوزه اجرایی ریاستجمهوری مجددا شایعه جابه جایی استاندار مازندران نیز قوت گرفته که از جمله آنها انتصاب به عنوان استاندارتهران ، انتصاب به عنوان یکی از وزرای هیات دولت ، انتصاب به عنوان مسئول یکی از سازمان های حساس کشوری و یافعلا برسر زبان ها می باشد.

به گزارش خزرتیترخبر، سید محمود حسینی پور که خود نیز تمایل به رفتن به تهران و پست های بالاتر را دارد ( استان مازندران برای همه استانداران پله ترقی و پیشرفت بوده که در مورد حسینی پور نیز صدق خواهد کرد) طی گفتگویی با خبرگزاری فارس نیز تمایل خود را به خدمت در جایگاهی دیگر و بالاتر تلویحاً اعلام نمودهاست.

شنیده ها همچنین حکایت از آن دارد که تیم های سیاسی و افراد با نفوذ و قدرتمند در هیات دولت در دو بخشانتصاب حسینی پور در پست جدید و در بخش معرفی شخصی با عنوان استاندار جدید مازندران در حالرایزنی و مذاکره می باشند.

البته برخی از شنیده ها از مذاکرات و لابی های پشت پرده سلگی (معاون سیاسی امنیتی فعلی استانداریمازندان ) و برخی از نمایندگان مازندران  جهت معرفی استاندار احتمالی آینده مازندران حکایت دارد.

باید طی روزهای آینده منتظر خبرهای جدید باشیم.


 

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : خزر تیتر خبر