قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد
قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، محمد هادی‌زاده گفت: برای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، ۵۱ مورد تغییرکاربری غیرمجاز به مساحت ۱۷ هزار و ۲۰ مترمربع در اراضی کشاورزی روستا‌های تازه‌آباد و فرامده از توابع بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد قلع و قمع شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه این تغییرکاربری بصورت تفکیک، شن ریزی، دیوارکشی و بنای نیمه کاره بود، ادامه داد: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، این احکام با همکاری و هماهنگی مؤثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اجرا شد.
هادی‌زاده از مردم خواست با خودداری از خرید زمین هایی که با تغییر کاربری و بصورت غیرمجاز خارج از محدوده شهری و طرح هادی روستا تصرف شدند و با مراجعه به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی تابعه نسبت به نوع کاربری زمین مورد نظر قبل از هرگونه ساخت و ساز، از مشکلات حقوقی و قضایی آینده جلوگیری کنند.
وی هرگونه فعالیت مغایر با عملیات کشاورزی، زراعی و باغی، ایجاد بنا و سایر اقدامات به تشخیص جهاد کشاورزی را تغییر کاربری دانست و افزود: در صورت مشاهده تغییر کاربری، ساخت و سازهای غیرمجاز اراضی کشاورزی از طریق سامانه ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد