پیاده‌روی باشکوه جاماندگان اربعین در محمودآباد و سرخ رود
پیاده‌روی باشکوه جاماندگان اربعین در محمودآباد و سرخ رود
محمودآباد آنلاین : مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در محمودآباد از گلزار شهدای گمنام وزرامحله سرخ‌رود آغاز و با طی مسیر ۱۸ کیلومتری تا امامزاده قاسم(ع) به پایان رسید.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ، بنابر سنت چند سال اخیر مراسم نمادین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان محمودآباد از صبح روز اربعین آغاز و با طی مسیر در انتها با قرائت زیارت اربعین به پایان رسید.
در مرکز شهر در موکب نوجوانان نسل سلیمانی نوجوانان دهه نودی با پرچم و شیرینی و شربت به استقبال مردم رفته و به آنها خوش آمد می ‌فتند و عده‌ای هم با پخش دستمال و نوجوانانی هم با برپایی ایستگاه صلواتی به تمیز کردن کفش و واکس زدن پرداختند که مورد توجه اکثر مردم حاضر در پیاده‌روی جاماندگان شده بود.
دسته عزاداری هم با حضور انبوه مردم عزادار با طی مسیر به امامزاده قاسم(ع) رسید و در نهایت پس از عزاداری در حرم امامزاده با قرائت زیارت اربعین یاد و خاطره اسارت آل‌الله و رنج و سختی حضرت زینب(س) با به یاد آورده و در مصیبت خاندان اهل بیت گریستند.
حضور نوجوانان و پذیرایی از مردم در موکب‌های سطح شهر که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری محمودآباد و همچنین شهرداری سرخ‌رود برپا شده بود جلوه خاص و ویژه‌ای به مراسم پیاده‌روی امسال داده بود.

  • نویسنده : سید مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران