برگزاری برنامه ملاقات عمومی شهروندان با فرماندار محمودآباد
برگزاری برنامه ملاقات عمومی شهروندان با فرماندار محمودآباد
محمودآباد آنلاین : به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد دراجرای برنامه سه شنبه های ملاقات مردمی صبح امروز 5 بهمن بیش از 78 نفر از شهروندان شریف محمودآبادی با خسرو طالبی فرماندار و معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی دیدار و پیگیر مشکلات شخصی خود شدند.

محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت: همواره تلاش شده است آیین ملاقات عمومی روز های سه شنبه فرماندار و معاونین ایشان و بخشداران مرکزی و سرخ رود بصورت منظم برگزار شود و شهروندان با مراجعه حضوری خود با توجه به شرایط وضعیت کرونایی شهرستان می توانند پیگیر امورات شخصی خود شوند.

وی گفت: امروز سه شنبه پنجم بهمن ماه بیش از ۲۰ نفر از شهروندان با خسرو طالبی فرماندار و ۱۶ نفر با قنبرعلی داداش پور معاون سیاسی و امنیتی و جمال فاضلی معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی خبر داد و افزود: هنچنین بیش از ۴۲ نفر از اهالی بخش مرکزی با علیرضا اسماعیل نیا بخشدار مرکزی دیدار و پیگیر مشکلات شخصی خود شدند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت: فارغ از برنامه ملاقات مردمی روزهای سه شنبه در راستای حل مشکلات شهروندان ، فرماندار و معاونین وی به اتفاق نماینده مردم شریف محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در روستاها پیگیر مشکلات عمومی و زیر ساختی اهالی روستاهای بخش مرکزی و سرخ رود هستند.

محتاطی خاطر نشان شد : اخذ انشعاب آب و برق و گاز ، درخواست تسهیلات بانکی ، درخواست اشتغال و درخواست مساعدت مالی و پیگیری امورات اداری معوق در سایر ادارات شهرستان از مهم ترین موضوعات و درخواست های شهروندان مراجعه کننده به فرمانداری بوده است.

 

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد