پرستار محمودآبادی که در کشور نمونه شد
پرستار محمودآبادی که در کشور نمونه شد
محمودآباد آنلاین : در ادامه شنبه موفقیت ها این بار به سراغ پرستار محمودآبادی آمدیم که امسال به عنوان پرستار نمونه کشوری انتخاب شد.

صدره دیوسالار متولد فروردین ۱۳۶۳ اهل محمودآباد است. وی پس از اخذ دیپلم خود به دلیل علاقه‌ای که به رشته تجربی داشت تصمیم گرفت تا در رشته پرستاری ادامه تحصیل دهد.

 

وی در ادامه، دوره کارشناسی خود را در دانشکده پرستاری مامایی حضرت زینب(س) آمل و کارشناسی ارشد پرستاری را در دانشکده پرستاری شهید بهشتی رشت گذراند.

 

دیوسالار پس از به پایان رساندن دوران تحصیلی خود ۲ سال در بیمارستان ۱۷ شهریور آمل مشغول به خدمت بود و اکنون ۸ سال است که در بیمارستان شهدا محمودآباد انجام وظیفه می‌کند.

 

وی از شروع کرونا در اسفندماه، به عنوان سرپرستار بخش جراحی که بخش کرونا بیمارستان شهدا است انتخاب گردید و از همان زمان تا کنون سرپرستاری این بخش را برعهده دارد و در این سمت به بیماران خدمت می‌کند.

 

صدره دیوسالار در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: یکسالی است که کرونا گریبانگیر دنیا شده و فشار زیادی بر کادر درمان وارد شد که بیشتر نگرانی ما در این فضا احتمال انتقال بیماری به خانواده بیماران بوده است.

 

وی با اشاره به شهادت دکتر فلاح از شهدای مدافع سلامت بیمارستان شهدا محمودآباد بیان کرد: معضل ما در این برهه حساس خستگی کادر درمان است که یک سال مرخصی نداشتند، ۴۲ نفر از کادر درمان بیمارستان درگیر بیماری شدند و این فشاری مضاعف بر بقیه ایجاد می‌کند.

 

این پرستار با بیان اینکه در حال حاضر اکثر بیماران پس از حضور در دورهمی ها به ما مراجعه می‌کنند، از مردم و شهروندان خواستار شد: خواهش می‌کنیم مردم عزیز دورهمی ها را کم کنند و از هرگونه تجمعات غیرضروری خودداری و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا هم سلامت آنان حفظ شود و هم کمکی به کادر درمان کرده باشند.

 

وی اظهار داشت: مسرتی که یک بیمار و خانواده‌اش پس از بهبود یافتن با تلاش کادر درمان دارند و دیدن این شادی و خوشحالی آنان ما را برای ادامه این مسیر بیشتر مصمم می‌کند.

 

به گزارش محمودآباد آنلاین، صدره دیوسالار اخیرا به عنوان پرستار نمونه کشوری انتخاب گردید.

 

یادآور می‌شود پایگاه خبری محمودآباد با همکاری صفحه شهرستان محمودآباد در اینستاگرام و در راستای تکریم و قدرشناسی از افراد موفق و شناسایی و معرفی الگوهای موفق به نسل جوان جامعه در اقدامی جدید بخش 《شنبه موفقیت ها》 را راه اندازی نموده و در صدد معرفی چهره های موفق و گمنام محمودآباد بصورت هفته‌ای در روزهای شنبه می‌باشد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین