علیزاده پشت میز ریاست آموزش و پرورش محمودآباد نشست
علیزاده پشت میز ریاست آموزش و پرورش محمودآباد نشست
محمودآباد آنلاین : طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران؛ علی علیزاده به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد منصوب شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ ظهر امروز آیین تکریم محمدرضا اسدی و معارفه علی علیزاده با حضور مهدوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، بخشنده رییس حراست اداره کل آموزش و پرورش مازندران و داداش پور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار محمودآباد در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش محمودآباد برگزار شد.

قاسم مهدوی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش مازندران در این مراسم گفت : امر تعلیم و تربیت با تمام آحاد و امورات جامعه گره خورده است؛ پس هر آنچه امروز شاهد آن هستیم برآیند تعلیم و تربیت است.

قاسم مهدوی با بیان اینکه عاشورا پیام بسیار مهمی دارد؛ افزود : مدیران و مسئولان باید بتوانند با اتحاد و همکاری برای یک محور مهم ، قدمی شایسته برای جامعه بردارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران چالش موجود در مشکلات اجتماعی که به برآیند تعلیم و آموزش بر می‌گردد را یک معضل مهم برشمرد و خاطر نشان کرد : خروجی نظام آموزشی نشان‌دهنده عرصه اجتماعی ماست.

مهدوی ادامه داد: با داشتن نیروهای آموزشی خوب که جهادگرانه در عرصه تعلیم فعالیت می‌کنند ، شاهد خروجی خوب در استان مازندران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز عرصه خدمت و سنگر همانند گذشته است و تنها مدل آن فرق دارد اما حساس‌تر و مهم‌تر از گذشته خواهد بود.

مهدوی به تصمیمات مدیران که مهم‌ترین نکته در ارزیابی‌ها خواهد بود اشاره کرد : موضوعات باید به درستی بررسی و با رویکرد جهادی در بدنه آموزش و پرورش خدمت شود.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش محمودآباد رتبه مناسبی در کشور دارد و همکاری در تعلیم و تربیت قطعا آن را به سوی عملکرد عالی هدایت می کنند.

این مسئول اقتصاد را از مهم‌ترین بحث و اولویت خانواده ها دانست و اذعان داشت : توجه به تعلیم و تربیت دانش‌آموز و اجرای نقش خانواده‌ ها برای آنان از وظایف مدیران و معلمان است.

قاسم مهدوی در پایان متذکر شد : تعلیم و تربیت امری عام و چتر آن برای همگان پهن است و فضای آموزشی بدون مرز می‌تواند ما را به اهداف آموزشی بیشتر نزدیک کند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین