راه اندازی سیستم اعلام اطفاء و خود ایمنی ، تنها راه حل اطفای حریق در برج های بلند مرتبه / گزارش تصویر
راه اندازی سیستم اعلام اطفاء و خود ایمنی ، تنها راه حل اطفای حریق در برج های بلند مرتبه / گزارش تصویر
محمودآباد آنلاین : رئیس واحد آتش نشانی شهرداری محمودآباد گفت: در سالجاری با حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر موفق به خرید بیش از 40 میلیارد ریال ماشین و لوازم کاربردی آتش نشانی شدیم.

به گزارش محمودآباد آنلاین ؛ همزمان با هفت مهر روز ملّی آتش نشان و ایمنی و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد آیین تجلیل و تکریم از آتش نشانان شهرداری محمودآباد شامگاه روز شنبه ۸ مهر با حضور داود براتی مدیر پیشگیری آتش‌نشانی تهران و مهدی اختیاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد فرماندهی سپاه ناحیه و سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان و دکتر عمادی رئیس شبکه بهداشت و درمان و دکتر رحمانی ریاست بیمارستان شهدا و مهندس فرنیا رئیس اورژانس ۱۱۵ در محوطه حیاط شهرداری برگزار شد.
حسن ذبیح پور رئیس واحد آتش نشانی شهرداری محمودآباد طی سخنانی در این مراسم ضمن قدردانی از حضور کلیه میهمانان گفت: رساله آتش نشان با پزشک و اورژانس ۱۱۵ یکی است و حفظ جان مردم اولویت اول و آخر هر آتش نشانی است.
وی گفت : با توجه به افزایش جمعیت و ساخت و سازها برج های بلند مرتبه در شهر و توسعه شهرسازی ها باید واحد آتش نشانی هم به همین دلیل بمنظور مقابله با هرگونه حادثه تجهیز و ایمن شود و به خواست خدا و با همکاری و عنایات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر توانستیم خودروی پیکاپ امدادی RICH ، سه پایه نجات ، شارژ کپسول خاموش کننده ، باز سازی خودروی سنگین آب پاش ایسوزو و تشک نجات با اعتباری بالغ بر ۴۰ ملیارد خریداری شد.
رئیس آتش نشانی شهر محمودآباد گفت: با توجه به توسعه و شهرسازی در محمودآباد در حال حاضر داشتن یک ایستگاه جوابگوی نیاز شهر نیست و باید ساختمان شماره دو با دو خودروی سنگین خریداری و به زودی این ایستگاه به بهره برداری برسد تا بتوانیم خدمات اطفاء حریق را به روستاها هم ارائه دهیم.
وی گفت : در ایستکاه شماره دو قرار است آموزش های شهروندای امداد و نجات و ایمنی و اطفاء حریق به شهروندان آموزش داده شود.
در این مراسم باشکوده از ۱۶ نیروی آتش نشانی شهرداری محمودآباد با اهدای گل ، لوح سپاس و هدیه تکریم وقدرشناسی شد.
همچنین در این مراسم یک فرد خییر به نام مهندس فرج پور چند دست لباس اطفای حریق با ارزش ریالی بالا به عنوان هدیه و قدرشناسی تحویل آتش نشانان داد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین