اجرای طرح ساماندهی گره ترافیکی در هسته مرکزی شهر محمودآباد
اجرای طرح ساماندهی گره ترافیکی در هسته مرکزی شهر محمودآباد
محمودآباد آنلاین : شهردار محمودآباد از اجرای طرح کاهش بار ترافیکی در طرح ساماندهی هسته مرکزی شهر خبر داد و گفت: مقرر شد تا برای تسریع در احداث و بهره‌برداری، طراحی پل به صورت قطعات باکسی پیش ساخته صورت پذیرد تا حداکثر در بازه زمانی ۶ ماهه شاهد اتمام کار این پروژه کلیدی باشیم.

مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در جمع خبرنگاران ازطرح ساماندهی گره ترافیکی هسته مرکزی شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که از لحاظ ترافیکی در شهر محمودآباد وجود دارد، موضوع ساماندهی گره ترافیکی هسته مرکزی شهر به صورت ویژه دردستور کار شهرداری قرار گرفته که می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شهر داشته باشد.

وی گفت: یکی از مکان‌های پر ترافیک شهر محمودآباد منطقه «سر پل» خیابان آزادی است که استفاده بهینه ازکوچه شهیدان آستین‌فشان و اتصال آن به میدان آهو محله می‌تواند نقش کلیدی در روان‌سازی ترافیکی ایفاکند.

اختیاری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احداث این پل در طرح تفصیلی شهرستان محمودآباد وجود دارد،لازم است تا این طرح شروع شود،بدین منظور موضوع و ضرورت احداث پل جدید در جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح و با استقبال خوبی از سوی مسؤولان شهری مواجه شد، بر همین اساس لایحه احداث پل توسط شهرداری به دفتر شورای اسلامی شهر ارسال شده بود و در انتظار اظهارنظر اعضای این شورا هستیم.

شهردار محمودآباد یادآورشد: مقرر شد تا برای تسریع در احداث و بهره‌برداری، طراحی پل به صورت قطعات باکسی پیش ساخته صورت پذیرد تا  حداکثر در بازه زمانی ۶ ماهه شاهد اتمام کار این پروژه کلیدی باشیم.

اختیاری از جلسه  مشترک کارشناسان شهرداری و مشاوران طرح با اعضای شورای اسلامی شهر در روزهای گذشته خبر داد و تصریح کرد: با توجه به زمان‌بر شدن بررسی لایحه در شورای و امکان افزایش هزینه‌های اجرای پروژه، مطالعات سازه‌ای و ژئوتکنیک آن در دستور کار این شهرداری قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: هزینه این پروژه با برآوردهای مالی و لیست فهرست بهای سال جاری، حدود ۱۰۰ میلیاردریال برآورد‌ شد که قطعا این میزان برای سال آینده بسیار متفاوت خواهد بود.

  • نویسنده : سید مهرداد محمدیان
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس مازندران