فضای خدمت به مردم نباید انتخاباتی شود
فضای خدمت به مردم نباید انتخاباتی شود
محمودآباد آنلاین : استاندار مازندران با بیان اینکه زمان زیادی تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باقی مانده است ، گفت: فضای خدمت به مردم در استان نباید انتخاباتی و باعث وقفه در خدمت رسانی به شهروندان شود.

احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در محمودآباد هشدار داد : خدمت به مردم باید بر اساس مسئولیت مدیران و همه نهادها باشد و نباید این مسئولیت تحت الشعاع فضای انتخابات پیش رو قرار گیرد.

وی انتخابات را طبیعت سیاسی کشور عنوان و تاکید کرد : لازم است در این شرایط سخت که مردم و کشور در فشار اقتصادی قرار دارند تا جایی که ممکن است مازندران دیرتر از نقاط دیگر فضای انتخاباتی به خود بگیرد.

استاندار مازندران از رسانه ها نیز خواست تا از پیشتازی در گمانه زنی های سیاسی خودداری کنند و شرایط را هرچه بیشتر به سمت آرامش سوق دهند و تاکید کرد : تحلیل های زودهنگام ممکن است منجر به انشقاق در میان مردم شود که برای آرامش فکری جامعه و مرم مازندران بسایر مضر خواهد بود.

وی افزود : البته مدیران دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی پرسش های رسانه ها باشند تا ابهامات موجود هرچه سریع تر از فضای رسانه ای برای مردم بر طرف شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که حاشیه سازی و تشنج فضای عمومی و انتخاباتی کردن افکار عمومی استان هیچ سودی برای مردم ندارد ، گفت: این حواشی حتما همه را از اصل خدمت به مردم دور خواهد کرد.

استاندار مازندران همچنین بر ضرورت نظارت مدیران بر طرح های عمرانی تاکید کرد و گفت : خوشبختانه دولت در زمینه پروژه های عمرانی فعال حمایت های خوبی داشته و دارد و از اتمام بموقع پروژه ها استقبال خواهد کرد.

حسن زادگان افزود: امکانات و اعتباراتی که در این شرایط سخت دولت برای اتمام پروژه های عمرانی گذاشته است نباید از سوی مدیران به فرصت سوزی تبدیل شود و پیگیری مستمر مسئولیت اصلی مدیران است.

وی همچنین به ارزیابی مدیران در سطح استانی و شهرستانی بر اساس معیارهای متعدد اشاره کرد و گفت: برای سال جهش تولیدی اساسا اولویت هایی تعیین شده که باید آخر سال با متر و معیار به مردم گزاش داده شود.

استاندار مازندران افزود : تا کنون اتفاقات خوبی در حوزه های اقتصادی استان به خصوص در احیای واحدهای صنعتی و پیشرفت پروژه های عمرانی رقم خورده است ، اما با این حال در پایان سال از همه مسئولان استان برای فعالیت در ثمر دادن برنامه های جهش تولید مطالبه گری خواهد شد.

حسین زادگان همچنین بر حضور فرمانداران و مدیران کل استان بر سر پروژه ها و طرح های خدماتی تاکید کرد و گفت: باید مدیران در میان مردم باشند تا اعتماد آنان را جلب کنند و به همه امید دهند

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین