هوای مازندران ابری و بارانی می‌ ماند
هوای مازندران ابری و بارانی می‌ ماند
محمودآباد آنلاین: هواشناسی مازندران با اعلام تداوم وضعیت ناپایدار جوی در استان تا اوایل هفته آینده ، پیش‌بینی کرده است که دمای هوای استان هم تا پایان هفته جاری خنک باقی می‌ماند.

به گزارش محمودآباد آنلاین، هواشناسی مازندران در جدول پیش بینی هفتگی خود که امروز دوشنبه منتشر شد ، پیش بینی کرده است که هوای استان امروز و فردا سه شنبه نیمه ابری تا ابری خواهد بود که در بعضی از ساعات با بارش پراکنده و وزش باد همراه می شود.

طبق این پیش بینی ، هوای مازندران روز چهارشنبه در مناطق ساحلی و جلگه ای نیمه ابری و گاهی ابری خواهد بود که با بارش پراکنده و وزش باد همراه می شود و در ارتفاعات هم صاف تا نیمه ابری ، بویژه در بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و احتمال رگبار پراکنده هم وجود دارد.

روز پنجشنبه همه هوای مازندران نیمه ابری می ماند که در بعد از ظهر و شب با افزایش ابر ، رگبار پراکنده و وزش باد همراه خواهد شد .

مازندانی ها روز جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده را هم با هوای صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما در مناطق غربی سپری خواهند کرد ، اگر چه در بعد از ظهر احتمال افزایش ابر ، وزش باد و رگبار پراکنده وجود دارد.

همچنین طبق جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی ، دمای هوای مازندران طی روزهای آینده با افزایش یا کاهش یک تا حداکثر چهار درجه ای در مناطق مختلف همراه خواهد بود و همچنان خنک باقی می ماند. مثلا دمای هوای ساری مرکز مازندران از ۲۸ درجه در گرم ترین زمان امروز دوشنبه ، روز پنجشنبه به ۲۹ درجه و روز جمعه حداکثر به ۳۱ درجه خواهد رسید .

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین