جوان حافظ قرآن که رتبه اول مسابقات کشوری را کسب کرد
جوان حافظ قرآن که رتبه اول مسابقات کشوری را کسب کرد
محمودآباد آنلاین : در ادامه شنبه موفقیت ها این بار به سراغ جوان حافظ قرآن کریم آمدیم که توانست رتبه اول مسابقات کشوری حفظ قرآن را از آن خود کند.

حسین همایون دمیرچی متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۷۹، اصالتا اهل شهرستان گرمی استان اردبیل است و قریب به ۱۵ سال است که ساکن محمودآباد بوده و در این شهرستان زندگی می‌کند.

وی پس از اخذ مدرک دیپلم تجربی از دبیرستان شاهد محمودآباد به تحصیل دروس حوزوی روی آورد و اکنون در حوزه علمیه حضرت خاتم الانبیا(ص) شهرستان بابل در حال گذراندن دوره های حوزوی است.

همایون در کنار تحصیل دروس حوزوی مشغول تدریس و آموزش حفظ قرآن کریم هم به صورت حضوری و هم مجازی نیز است.

او در سال ۱۳۹۱ حفظ قرآن کریم را در دارالقرآن صاحب الزمان(عج) محمودآباد آغاز کرد و مشغول فراگیری علوم قرآنی شد و در مدت ۹ ماه حافظ کل قرآن کریم شد.

وی در سال ۱۳۹۴ باوجود سن کم با شرکت در آزمون تخصصی موفق به اخذ مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث شد.

همایون دمیرچی در مسابقات متعددی نیز شرکت نمود و رتبه های مختلفی را کسب کرد که از آنها می‌توان به کسب رتبه اول مسابقات حفظ کل قرآن کریم در مرحله کشوری در سال ۱۳۹۴ در استان مشهد و بسیاری از مسابقات استانی و شهرستانی اشاره کرد.

حسین همایون در گفتگو با خبرنگار ما، عامل موفقیت خود را ابتدا توفیق خداوند متعال که به وی اجازه ورود به وادی قرآن کریم را داد، پس از آن تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه اساتیدی که برای آموزش او بسیار زحمت کشیدند و سپس دعای خیر پدر و مادرش که سختی‌های زیادی را برای تربیت وی متحمل شدند دانست.

وی اظهار کرد: سختی های این مسیر برای کسی که با علاقه و امید خدمت به جامعه و قرآن کریم در این مسیر قدم بردارد خیلی به چشم نمی‌آید.

همایون افزود: امیدوارم فراگیری هرچه بیشتر تعلیمات قرآن کریم را با سرعت پیش برم و در این راه نوجوانان زیادی را تربیت کنم.

یادآور می‌شود پایگاه خبری محمودآباد با همکاری صفحه شهرستان محمودآباد در اینستاگرام و در راستای تکریم و قدرشناسی از افراد موفق و شناسایی و معرفی الگوهای موفق به نسل جوان جامعه در اقدامی جدید بخش 《شنبه موفقیت ها》 را راه اندازی نموده و در صدد معرفی چهره های موفق و گمنام محمودآباد بصورت هفته‌ای در روزهای شنبه می‌باشد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین