ترافیک سنگین در مبادی ورودی مازندران
ترافیک سنگین در مبادی ورودی مازندران
محمودآباد آنلاین: سرهنگ جهان تاب رییس پلیس راه مازندران: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های استان با ترافیک سنگین همراه است.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران،رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در جاده چالوس دو طرفه و جاده هراز محدوده لاسم، آب اسک، رینه و لاریجان به آمل سنگین است.

سرهنگ جهان تاب افزود: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم و نیمه سنگین است.

او گفت: به دلیل لغزندگی جاده‌ها بخصوص در ارتفاعات جاده چالوس محدوده، ولی آباد به دلیل بارش برف رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

سرهنگ جهان تاب افزود: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.
  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران