هر ۳۰ ثانیه یک خودرو تولید می‌کنیم
هر ۳۰ ثانیه یک خودرو تولید می‌کنیم
­قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو گفت: در هر ۳۰ ثانیه حدود ۲ هزار ۵۰۰ قطعه بهم متصل و تبدیل به یک خودرو می‌شوند و تلاش داریم ماندگاری خودرو در کف پارکینگ‌ها به صفر برسد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کیانوش پورمجیب در نشست با اصحاب رسانه گفت: ابتدای سال ۶۲ هزار و ۵۰۰ خودروی ناقص داشتیم که امروز به کمتر از ۲۲ هزار کاهش یافته است و تا پایان مرداد ماه به صفر می‌رسند.

­قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو افزود: سمند امسال از مدار تولید خارج می‌شود و کمتر از ۵ هزار دستگاه بخاطر تعهدات به تاکسیرانی تولید خواهد شد، تارا، رانا، دنا، پژو پارس و پژو ۲۰۷ جزو محصولات اصلی ما خواهند بود.

پورمجیب عنوان کرد: طرح خدمات ویژه موتور و گیربکس تارا را برای ۶ ماه به اجرا گذاشتیم، سطح اطمینان موتور و گیربکس خودروی تارا به سطحی رسیده که تا ۶ ماه پس از تحویل نیازی به خدمات پس از فروش در موتور و گیربکس نباشد، چنانچه مشکلی برای یک مشتری بروز کند ما سرویس ویژه‌ای برای جبران، ارائه خواهیم کرد. این طرح فراخوان خودرو‌های معیوب نیست بلکه تضمین موتور و گیربکس است.

وی ادامه داد: ۲ خودروی دیگر در آینده به این طرح اضافه می‌شوند، امداد خودروی تارا هم به صورت ویژه به محل اعزام خواهد شد و ترخیص این خودرو‌ها نیز به سرعت انجام می‌شود تا مشتری معطل نشود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما