شهر سرخ‌رود صاحب مصلی و حوزه خواهد شد
شهر سرخ‌رود صاحب مصلی و حوزه خواهد شد
محمودآباد آنلاین / حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود، صبح امروز در ‍ آئین کلنگ زنی آغاز تعریض و آسفالت بولوار ساحلی ۳۰ متری گلشهر سرخ رود، گفت: با کمک مردم عزیز و خیرین و تمام کسانی که ما را حمایت کردند، به زودی زود در این شهر صاحب مصلی و حوزه می‌شویم، قدم های خوبی در این زمینه ها برداشته می‌شود و منتظر افتتاح پروژه های سنگین تری هستیم.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در ادامه بیان کرد: آنچه که امروز در بخش ما حاکم است و شاهد پیشرفت های خوبی هستیم، در سایه وحدت ارگان های مختلف و با کفایت شهر ماست و ما بر اساس این داشته‌ها توانستیم پیشرفت را در مسیر کارمان قرار دهیم و از فرصت ها استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وظایف بسیار سنگینی بر دوش ماست گرچه برنامه ها و کار های امروز نیز بسیار بزرگ است.

وی با اشاره به قرارگیری در ایام گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: عزتی که امروز در نظام ایجاد شده را مدیون درایت فرماندهان و پاسداران و سربازان امام و رهبری هستیم که کج روی ها و کج اخلاقی ها را از میان برده اند.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: اگر سردار سلیمانی ها نبودند داعشی ها بیشتر از این به مرزها و خاکها تعرض می کردند و تفکری که در سردار کریمی ها و شهید خانزاده ها وجود داشت امروزه در لباس دفاع از سلامت همچون شهید طهماسبی ها وجود دارد که بر ما موظف می‌کند شبانه روز تلاش کنیم تا مشکلات را از میان برداریم.

آرزوی دیرینه ما این است  که با جلسات مکرری که با مهندس فرزند داشتیم مشکلات آبی شهرستان حل شود و این بی شک جزو دغدغه فکری ماست.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با بیان اینکه دغدغه فکری ما برطرف کردن مشکلات آبی شهرستان و شهر سرخ‌رود است، اضافه کرد: امیدواریم که بتوانیم از فرصت‌ها استفاده بهتری کنیم و مشکلات راه‌های مواصلاتی نیز حل شود تا بتوانیم به حل مشکلات بزرگتری برسیم.

وی با اشاره به درگیری های اخیر در ایالت متحده گفت: دشمنان فکر می کردند می توانند در میان ما فتنه ایجاد کنند، اما نه تنها بصیرتی که در جامعه وجود داشت از بروز این فتنه ها جلوگیری کرد، بلکه امروز می‌بینیم آتش این فتنه ها دامنگیر خود آنان شده و آمریکا در حل فروپاشی است.

  • نویسنده : ملیکا کیاخسرو
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین