هنوز نتوانستیم یک اِلمان مناسب برای شهدای غواص تهیه کنیم
هنوز نتوانستیم یک اِلمان مناسب برای شهدای غواص تهیه کنیم
محمودآباد آنلاین: سرهنگ ابراهیم نژاد فرماندهی سپاه محمودآباد: عزتی که در جهان داریم به واسطه انقلاب و شهداست و تکریم از شهدا و خانواده های معظم شهدا همواره باید در دستور کار مسئولین باشد.

به گزارش محمودآباد آنلاین سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد فرماندهی سپاه محمودآباد طی سخنانی در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی گفت: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری باید دستاوردها و کارآمدی نظام در جامعه برای مردم بازگو شود تا امید آفرینی و پایبندی به انقلاب بالاخص نسل آینده ساز و جوان را شاهد باشیم.

فرماندهی سپاه محمودآباد ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان محمودآباد در آیین تشیع پیکر شهدای گمنام گفت: حضور شکوهمند و پیش بینی نشده شهروندان بالاخص جوانان شهر نشان داد مردم  همچنان به  شهدا و آرمانهایشان پایبند هستند و باید از این سرمایه های معنوی برای تو.سعه فرهنگی شهر بهره برد.

سرهنگ اسماعیل ابراهیم نژاد گفت: این نظام برای مردم برکات زیادی داشته است که باید به سمع و نظر مردم برسد و نسل فردا پرداز ایران اسلامی هویت انقلابی خود را پیدا کند.

وی گفت: شهدا برای حفظ آرمانهای انقلاب و نظام و تحقق فرمایشات معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری رفتند و از جان خود گذشتند و حالا نوبت ماست ادامه دهنده راه آنها باشیم ولی متاسفانه باید گفت شرمنده شهدا هستیم چرا که ما در شهر محمودآباد هنوز نتوانستیم یک اِلمان مناسب برای شهدای غواص تهیه کنیم .

وی جوانان را مهمترین سرمایه های اصلی نظام برشمرد و گفت: مکتب شهدا و حاح قاسم سلیمانی باید نسل به نسل و سینه به سینه در بین جوانان این انقلاب نهادینه و انتقال داده شود و در شرایطی که دشمن در خاکریز جبهه فرهنگی با گسترش شبکه های معاند تلویزیونی و رادیویی و حتی فضای مجازی درصد فریب سرمایه های اصلی نظام هستند باید از ظرفیت مقبره های شهدای گمنام و پایگاه مقاومت بسیج و سایر ظرفیت های فرهنگی موجود برای تولید محتوا و حفظ ونشر ارزشهای انقلاب بهره برد و در این شرایط نقش و کارکرد و مسئولیت دستگاههای فرهنگی بیشتر است.

وی تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر باید میز خدمت رسانی در روستاها و مصلی با حضور خادمین مردم و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و ادارات برپا شود تا مردم در جریان تلاش های مدیران و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین