تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی زیان‌آور است
تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی زیان‌آور است
محمودآباد آنلاین / رئیس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود، صبح امروز در ‍ آئین کلنگ زنی آغاز تعریض و آسفالت بولوار ساحلی ۳۰ متری گلشهر سرخ رود، گفت: ما به حمایت بسیاری نیازمندیم و به تأخیر افتادن پروژه ها باعث می‌شود ضرر های بسیاری بر شهر وارد شود.

حمزه جعفرزاده اظهار داشت: حدود ۱۸ سال بود که مسئولین وقت تلاش کردند تا پروژه آزادسازی خیابان ساحلی گلشهر که نزدیکترین خیابان ساحلی استان به پایتخت کشور است، به نتیجه برسد ، که خوشبختانه اکنون با پیگیری های زیادی که انجام شد به سرانجام  رسید.

وی با بیان اینکه مجموع کل تعریضی که در این خیابان انجام شد حدود ۳ هزار و ۲ متر مربع بوده است، افزود: زمین‌های تجاری این اطراف متری ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان در حال حاضر ارزش دارد ولی ما توانستیم تملک آنان را با متری ۶ میلیون تومان انجام دهیم و از فرماندار و امام جمعه محترم برای حمایتی که از ما داشتند بسیار متشکریم.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود بیان کرد: ما به حمایت بسیار نیازمندیم و  تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی زیان‌آور است .

جعفرزاده افزود: به دلیل خودخواهی های بسیاری از افراد سودجو که نامه‌هایی به دروغ زدند زحمت همه به باد رفته و پول‌های مردم نیز پایمال شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما به این مشکلات رسیدگی می‌کنیم و باید مشخص شود که در این شهر چه کسی برای مردم کار می کند و چه کسی به فکر خودش است.

  • نویسنده : ملیکا کیاخسرو
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین