هدف ما ارائه برنامه‌ای اثر گذار و در شان مردم است
هدف ما ارائه برنامه‌ای اثر گذار و در شان مردم است
محمودآباد آنلاین / فرمانده سپاه محمودآباد صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد گفت: در صددیم تا در این ایام مبارک، برنامه‌ای اثر گذار و در شان مردم ولایی شهرستان محمودآباد اجرا کنیم.

سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و شهدای ایران اسلامی، بیان کرد: امنیت و اقتداری که امروز شاهد آن هستیم و قدرتی که در دنیا داریم به برکت خون شهدای ماست.

 وی شعار دهه فجر امسال را《انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار》عنوان کرد و اظهار داشت: تاکید و تذکر همیشگی ما به بسیجیان رعایت پروتکل های بهداشتی است و اثر گذاری و مثمر ثمر بودن برنامه ها برای ما حائز اهمیت است.  

 ابراهیم‌نژاد با تاکید بر نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی برنامه ها و آرمان های انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان در رسانه‌های خود ارزش‌های انقلاب ما را وارونه به نسل جوان انتقال می‌دهند و تمام محاسن انقلاب اسلامی را کوچک جلوه می‌دهند و کوچکترین مسئله مخاطره‌آمیزی را بزرگ می‌کند.

 وی با بیان اینکه کسی امروز نمی تواند به یک وجب از خاک ما حتی چپ نگاه کند تاکید کرد: ما باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم، آن را به نسل جوان انتقال و به جهان صادر کنیم و به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

 فرمانده سپاه محمودآباد ادامه داد: یکی از برنامه‌های شاخص ما تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و انتشار وصیت نامه امام(ره) است.

 سرهنگ ابراهیم‌نژاد انقلاب اسلامی را برای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: حداقل انتظار داریم که یک گره از کار مردم باز شود و کمکی به مردم کرده باشیم و لبخندی بر روی لبهای مردم بیاوریم.

 وی افزود: انقلاب اسلامی نماد وعده صادق الهی برای مستضعفین در جهان است، ما برای خدمت رسانی به مردم آمده‌ایم.

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای مجازی، طرح شهید سلیمانی که با مشارکت و همدلی شبکه بهداشت برگزار می‌شود و در این ایام باید شدت و قوت بیشتری بگیرد، برپایی گشت رضویون جهت تامین امنیت پایدار، برگزاری رژه خودرویی، پیگیری ساخت خانه محروم که امسال ساخت ۴۰ خانه مرحوم با مشارکت کمیته امداد در حال انجام است، مسابقه کتابخوانی و پویش نذر خون از جمله برنامه های شاخص بسیج در ایام دهه فجر امسال است. 

وی در پایان متذکر شد: برنامه‌ها باید با خلاقیت و نوآوری و مخصوصا توجه به سلیقه جوانان مطرح شود و نتیجه موثری داشته باشد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین