فرمانداری پناهگاه و مامن مردم شهر است
فرمانداری پناهگاه و مامن مردم شهر است
محمودآباد آنلاین / طالبی، فرماندار محمودآباد در آئین تجلیل از خبرنگاران گفت : امروز فرمانداری پناهگاه و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی مردم است.

به گزارش محمودآباد آنلاین، صبح امروز نشست مطبوعاتی و آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان محمودآباد با حضور خسرو طالبی فرماندار، علیرضا اسماعیل نیا بخشدار مرکزی، صادق خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد.

خسرو طالبی، فرماندار محمودآباد در این مراسم جایگاه خبرنگاران را حائز اهمیت دانست و گفت : خبرنگار باید ذوق هنری داشته باشد و این ذوق را به رخ بکشد و علاوه بر ذوق هنری باید شجاعت و صراحت داشته و منصف باشد.

وی یکی از مشکلات شهر را در سال گذشته، نبود یک متولی مشخص در برخی نهادها و ارگان ها دانست و افزود : در بدو ورود خود به محمودآباد، تمام همت و تلاش بنده این بود که محمودآباد شهردار داشته باشد و امروز تنها محمودآباد و سرخ رود بودند که شهرداران خود را ابقا کردند.

خسرو طالبی بیان کرد : شهرستان محمودآباد در تزریق واکسن در استان مازندران جزء برترین ها بوده و امروز از آرام ترین شهرها از نظر امنیتی و نظارتی است.

طالبی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی جامعه، وظیفه ما جلب اعتقاد مردم است، خاطر نشان کرد : باید در بین نهادها و مسئولیت ها نگاه ارباب رعیتی را از بین ببریم.

نماینده عالی دولت در محمودآباد، فرمانداری را پناهگاه و پشتیبان حقوق مردم برشمرد و ذکر کرد : ما باید مدیریت دینی، انقلابی و جهادگرانه را اجرا کنیم و تمام دغدغه ی ما نوکری مردم است و باید راه و رسم آن را یاد بگیریم و مکتب شهید سلیمانی در بین ما اجرا شود.

وی تصریح کرد : سال گذشته ۱۹ میلیارد اعتبارات استانی داشتیم اما امسال این اعتبارات به ۵۰ میلیارد رسیده و ۶۰ درصد از آن در امورات تملک دارایی های سرمایه ها،اقدام ملی، راه روستایی ، محرومیت زدایی، مدیریت بحران ها و آب روستایی و عشایری استفاده شده است.

فرماندار محمودآباد از افتتاح ۲۰ پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت : کل اعتبار بالغ بر ۱۷۱ میلیارد ریال بوده که ۳ بخش خصوصی را با اعتبار ۲۲۰۰ میلیون ریال و ۱۷ بخش دولتی را با اعتبار ۱۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح کردیم.

وی افزود : به دلیل مشکلات زیست محیطی، تملک و نبود مکان، همچنان مشکل زباله محمودآباد ادامه دارد.

طالبی از اعتبارات شهرداری محمودآباد در سال گذشته خبر داد و گفت : کل درآمد حاصله در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال بوده که ۲۳۵ میلیارد ریال از آن به ۴۱ پروژه اختصاص یافته است.

سکاندار فرمانداری محمودآباد همچنین با اشاره به اعتبارات سال گذشته شهرداری سرخ رود بیان کرد : کل درآمد حاصله در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال بوده که صرف ۱۲۳ قرارداد از جمله زیرسازی و آسفالت معابر، جمع آوری و هدایت آب های سطحی، تفکیک زباله، خرید گل و گیاه و کودهای شیمیایی و دیگر اقدامات شده است.

او ادامه داد : معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد در روز های آینده تعیین می شود.

لازم به ذکر است؛ خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد در پایان این مراسم از ۲۵ خبرنگار محمودآبادی تجلیل کرد.

 

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین