مهرداد داداش پور مسئولیت بخشداری چمستان را بر عهده گرفت
مهرداد داداش پور مسئولیت بخشداری چمستان را بر عهده گرفت
محمودآباد آنلاین : طی حکمی از سوی سید محمود حسینی پور استاندار مازندران مهرداد داداش پور به عنوان بخشدار چمستان منصوب شد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : پس از انتصاب بیژن پولادی به عنوان فرماندار شهرستان نور وی در حکمی مهرداد داداش پور معاون سابق سیاسی و امنیتی فرمانداری محمودآباد را به عنوان سرپرست بخشداری چمستان منصوب کرد.
گفتنی است : مهرداد ( قنبرعلی ) داداش پور از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس سیاسی و انتخابات فعالیت خود را در بخشداری چمستان آغاز کرد و در ادامه به عنوان کارشناس دفتر امور اجتماعی به فرمانداری شهرستان نور منتقل شد و در ادامه مسئولیت روابط عمومی فرمانداری و دبیری ستاد ساماندهی سواحل شهرستان نور و کارشناس سیاسی و انتخابات فرمانداری نور را بر عهده گرفت.
شایان ذکر است : مهرداد داداش پور از سال ۱۳۹۹ به عنوان معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد جایگزین احمد محمدی رئیس فعلی شورای اسلامی شهر آمل شد و تا سال ۱۴۰۲ این مسئولیت را بر عهده داشت.
وی اهل روستای زرد آب از بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد می باشد و ۴۶ سال سن داشته و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی می باشد.
آیین معارفه وی قرار است ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ مرداد در سالن کانون پیام چمستان با حضور بیژن پولادی فرماندار شهرستان چمستان و سایر مسئولان محلی برگزار شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین