نخستین نشست نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان مازندران برگزار شد
نخستین نشست نمایندگان مجلس دانش‌آموزی استان مازندران برگزار شد
محمودآباد آنلاین : اولین نشست یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی مازندران با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی استان، کارشناسان و اعضای هیأت رئیسه مجلس دهم و یازدهم برگزار شد.

محمد رضایی در این نشست گفت: تمامی دانش آموزان باید از وجود مجلس دانش آموزی آگاه باشند و آشنایی کافی را با این ساختار داشته باشند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان عنوان کرد: مجلس دانش آموزی قوی ترین تشکل در کشور است که می توانند بازوان توانمند آموزش و پرورش در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها باشد. شما به عنوان نمایندگان دانش آموزان در این عرصه، باید از حق و حقوق آنها دفاع کنید.

رضایی از دانش‌‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی در خواست کرد: در عرصه‌هایی همچون مفاهیم و مواد درسی به آموزش و پرورش پیشنهاد ارائه دهند و اقداماتی که در سطح استان قابلیت اجرا دارد را شناسایی کنند.

در ادامه «امیرمحمد یلا» رئیس مجلس دانش آموزی استان به نمایندگی از هئیت رئیسه مجلس اظهار کرد: مجلس دانش آموزی یک بدنه خیلی مهم در آموزش و پرورش است و استفاده صحیح از آن بسیار برای جامعه مفید خواهد بود.

یلا اظهار کرد: پیگیری های مداوم و وجود هیأت رییسه قوی یکی از بزرگترین رمزهای موفقیت است که به حس مسئولیت و تعهد شما بستگی دارد.

در پایان اعضای هیأت رئیسه مجلس دانش آموزی استان اعتبارنامه های خود را محمد رضایی دریافت کردند.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : خبرگزاری پانا