کشف و ضبط ۱۱۸ کیلوگرم تریاک با توقیف تریلر
کشف و ضبط ۱۱۸ کیلوگرم تریاک با توقیف تریلر
محمودآباد آنلاین : ماموران انتظامی با توقیف یک دستگاه تریلر در جاده ساری - قائم شهر موفق به کشف و ضبط ۱۱۸ کیلو گرم تریاک از سوداگران مرگ شدند.

به گزارش محمود آباد به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلر حامل تریاک در پوشش حمل بار سنگ و سرامیک ساختمانی در محور ساری – قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی تریلر مورد نظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودرو را در حوالی شهرستان قائم شهر متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، ۱۱۸ کیلوگرم تریاک را که در ظرف‌های پلاستیکی یک و نیم لیتری در کف خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند.

او از دستگیری دو متهم در این ارتباط خبر داد و افزود: خودرو نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار مفخمی با اشاره به انهدام ۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان در دو هفته گذشته از اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر در این خصوص خبر داد و افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بیش از ۲۶۴ کیلو گرم انواع موادمخدر طی این مدت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۹۹۰ متهم به موادمخدر اعم از خرده فروشان و معتادان متجاهر در سطح استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۴۵۸ متهم خرده فروش بوده اند و معتادان متجاهر نیز به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام تا پس از گذراندن مدت درمان به آغوش خانواده و جامعه برگردند.

او به خانواده‌ها توصیه کرد همواره مراقب فرزندان خود باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت افراد در حوزه خرید و فروش موادمخدر را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران