مظلومیت کشتی محمودآباد را دریابید
مظلومیت کشتی محمودآباد را دریابید
محمودآباد آنلاین/ چند تن از کشتی گیران شهرستان محمودآباد اظهار کردند که به دلیل نبود حداقل امکانات ، در تنها سالن محقر کشتی محمودآباد، قدرت نفس کشیدن هم نیست.

این کشتی گیران در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کردند: این سالن تنها سالن کشتی درشهر محمودآباد است که علاقه‌مندان به کشتی در این سالن به ورزش می‌پردازند اما متأسفانه این سالن از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

نداشتن دستگاه‌های بدن‌سازی مورد نیاز کشتی‌گیران و نداشتن سرویس بهداشتی و حمام مناسب، گرمایش سرمایش، چکیدن آب ازسقف ،پوسیدگی و پارگی تشک و… تنها بخشی از مشکلات این سالن ورزشی است.

به رغم این کمبودها کشتی گیران تنها به دلیل عشق و علاقه ای که به ورزش کشتی دارند ، به تمرینات در این سالن ادامه می دهند. این در حالی است که کشتی گیران شهرستان همواره جزء برترین های استان و حتی کشور بوده اند.

محمودآباد ظرفیت تربیت کشتی‌گیران ملی و فراملی را دارد و این را درگذشته نیز نشان داده‌است، اگر به ورزش کشتی  محمودآباد توجه نشود شاید بعدها حسرت عدم استفاده از این ظرفیت‌ها خورده شود.

با تأسیس سالن کشتی مجهز در این شهرستان، محمودآباد می‌تواند انگیزه کشتی‌گیران جوان را بیشتر کند چراکه احساس می‌کنند به مشکلات آنها توجه شده است و هم  محمودآباد می‌تواند با گرفتن میزبانی مسابقات کشوری و ملی نخبه‌ها و ظرفیت‌های کشتی خود را نمایش دهد.

محمودآباد با داشتن کشتی‌گیران به‌نام و قهرمانان در وزن‌های مختلف و مربی ملی همچون اباذر اسلامی  لیاقت سالن بهتر و مجهزتر از این سالن را دارد.

اما جوانان محمودآبادی با غیرتی که دارند با تمام کمبودها بر سر تمرینات خود حاضر شده و مدال‌های رنگارنگی را در تمامی مسابقات کسب می‌کنند.

امیدواریم آن روزی که نگاه و‌ توجه مسئولان شهرستان بویژه ورزشی به سالن کشتی امام رضا (ع) قرار است بیفتد، زودتر از راه برسد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین