قتل جوان محمودآبادی با یک ضربه چاقو / قاتل دستگیر شد
قتل جوان محمودآبادی با یک ضربه چاقو / قاتل دستگیر شد
محمودآباد آنلاین : فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از درگیری منجر به قتل جوان ۲۳ ساله و دستگیری قاتل ۲۱ ساله در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: شب گذشته یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان آزادی شهرمحمودآباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با ضربات چاقو یک جوان ۲۳ ساله را مجروح و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های حاشیه این شهر شناسایی و وی را در کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

او با بیان اینکه متهم ۲۱ ساله در اعترافات اولیه ، علت قتل را عدم کنترل خشم در نزاع و درگیری با مقتول اعلام کرد، افزود: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری دیگر همدست قاتل ادامه دارد، گفت: پلیس با اقتدار برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین