در راه سلامتی مردم هیچگونه کم‌کاری جایز نیست
در راه سلامتی مردم هیچگونه کم‌کاری جایز نیست
محمودآباد آنلاین / سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت: سلامت مردم باید در اولویت باشد و در این راه هیچگونه درنگ و کم کاری جایز نیست.

جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا در شهرستان محمودآباد ظهر امروز یکشنبه ۷ دی ماه به ریاست خسرو طالبی سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد و با حضور معاونان سیاسی و برنامه‌ریزی فرماندار، بخشدار مرکزی، شهردار سرخرود، معاون شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره صمت و نماینده شهرداری محمودآباد در محل فرمانداری برگزار شد.

خسرو طالبی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تعامل ائمه جمعه محمودآباد و سرخ‌رود، اصناف و بازاریان، روسای ادارات، نهادهای نظامی و انتظامی، رسانه ها و همکاری مطلوب مردم در این مدت، بیان کرد: در حال حاضر وضعیت کرونای شهرستان روند افزایشی دارد و به سوی قرمز شدن پیش می‌رود که نیازمند عزم جدی در رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی از طرف مردم، ادارات و بازاریان و عدم برگزاری مراسم عروسی، عزا و هرگونه تجمع است.

وی در ادامه متذکر شد: در راه سلامتی مردم هیچگونه درنگ و کم کاری جایز نیست و با قوت و همراهی تمام ادارات، طرح شهید سلیمانی و دستورالعمل های طرح جامع محدودیت‌های هوشمند برای مشاغل و تردد ها با جدیت تمام اجرا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری محمودآباد با اشاره به برنامه‌های سالروز شهادت سردار سلیمانی و همچنین حماسه دی، تصریح کرد: این برنامه در شهرستان با رویکردی متفاوت و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: همه اقشار در این برهه حساس همچون گذشته باید یاری کنند و تعامل داشته باشند تا وضعیت بهبود پیدا کند و وارد روزهای بسیار سخت و بحران شدیدتر نشویم.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد