متولیان فرهنگی هر بخش باید مبانی دینی را در جامعه اجرا کنند
متولیان فرهنگی هر بخش باید مبانی دینی را در جامعه اجرا کنند
محمودآباد آنلاین/ خطیب جمعه سرخ رود در جلسه شورای فرهنگ عمومی این بخش گفت :متولیان فرهنگی هر بخش ، منادیان اصلی هستند که باید بعد حقیقی مبانی دینی و قرآنی را در جامعه اجرا کنند.

به گزارش محمودآباد آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مهدی تقی زاده، خطیب جمعه بخش سرخ رود، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این بخش گفت : جلسه امروز در سه محور رسالت عظیم و جلوه شورای فرهنگ عمومی در قالب طرح پیشنهادی، مشکلات منطقه و مبادرات دیگران در حل و فصل و روز خبرنگار است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین و خبرنگاران وظایف متقابلی در مقابل نظام دارند افزود : خبرنگاران هادیان نظام فکری اسلام هستند و براساس صداقت و درستی رسالت بزرگی دارند، بنابراین باید از زحمات خبرنگاران تجلیل کنیم.

حجت‌ الاسلام تقی زاده بیان کرد : بر اساس تعامل ، رفعت و رحمت با ارگان ها، برکات زیادی در بخش ما انجام شد که رسانه های غیر رسمی با قلم زدن نادرست، آن ها را زیر سوال برده و انتظار داریم متولیان این امور، آنها را مدیریت کنند.

خطیب جمعه سرخ رود با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی جایگاه ویژه ای در ارتقاء انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد : اگر هرکدام از ما وظایفمان را به درستی انجام دهیم، مشکلات ضد فرهنگی در جامعه شکل نمیگیرد.

وی سرخ رود را مهد شعور دینی دانست و تاکید کرد : از سرخ رود هرآنچه میخواهند میگیرند و میبرند اما جایگاه آن رعایت نمیشود.

تقی زاده خاطر نشان کرد : یکی از مشکلات ما، نادیده گرفتن فرهنگ عفاف و حجاب است که متولیان فرهنگ باید در مورد این پدیده تصمیماتی بگیرند و آن را مدیریت کنند، زیرا الگو گرفتن از فرهنگ عفاف و حجاب از مهمترین رسالت ماست.

وی در پایان ذکر کرد : دو آرزوی بزرگ ما وضعیت آب شرب سرخ رود و جاده ها بود که به لطف پیگیری نماینده ی مردم محمودآباد و نور در حال حل و فصل است.

  • نویسنده : سارا‌ اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین