تولید ۸۵ هزار ماسک توسط بسیج مردمی در محمودآباد
تولید ۸۵ هزار ماسک توسط بسیج مردمی در محمودآباد
سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه محمودآباد ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی مردم در رزمایش کمک مومنانه ذکر کرد : تمام این رزمایش با حفظ شان و آبروی نیازمندان برگزار می‌شود و از هرگونه مسئله ای که باعث تخطی در این زمینه شود جلوگیری خواهیم کرد.

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد، عصر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران بیان داشت : ما امنیت، آرامش و اقتدار خود را مدیون خون شهدا و صبوری خانواده های آنان هستیم و باید در مقابل آنان سر تعظیم فرود بیاوریم.

وی در آستانه ۱۷ مرداد روز ملّی خبرنگار و قدردانی از تلاشها و زحمات خبرنگاران شهرستان مهمترین رسالت خطیر این قشر را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دانست و افزود : خبرنگاران در حل مشکلات مردم سهیم هستند و باید عملکرد مسئولان را صادقانه نشر دهند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با بیان اینکه ۴۴۹۳ خانوار نیازمند برای دریافت بسته های کمک معیشتی رصد و شناسایی شده‌اند، از پخش ۹۰۵۶ بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد : ما در رزمایش کمک مومنانه باید از ظرفیت بسیج مردمی برای حل مشکل مردم استفاده کنیم.

ابراهیم‌نژاد با اشاره بر بیانات گرانقدر مقام معظم رهبری عنوان داشت : این رزمایش کاری بزرگ بوده که فقط با دست قدرت خداوند میسر می‌شد و ما در این رزمایش قدرت و اراده خداوند متعال را مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان محمودآباد، از برگزاری دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع زمانی عید قربان تا عید غدیر خم ، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر خبر داد و گفت : محوریت ما در این رزمایش پایگاه های مقاومت هستند و پایگاه های مقاومت روستاها و محلات، باید با شناسایی نیازمندی ها در منطقه خودشان مشکل آن را رفع کنند.

وی تصریح کرد : تهیه ۵۷۷ بسته معیشتی ، کمک در تهیه جهیزیه دو خانوار ، اهدای مبالغی کارت هدیه ، تامین پوشاک تعدادی از نیازمندان ، تهیه تعدادی تلفن همراه برای دانش آموزان نیازمند ، تهیه ۲۰ هزار بسته فرهنگی و ۱۸ هزار پرس غذای گرم توسط حوزه های بسیج خواهران جهت پخش در روز عید غدیر و پخش ۱۴۴۹۲ پرس غذای گرم و گوشت قربانی در روز عید قربان از جمله اقدامات انجام شده با کمک مردم ، خیرین و مسئولین در اولین مقطع از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه است.

سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد، در حاشیه این جلسه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از تولید تعداد ۸۵ هزار ماسک در ۱۰ روز گذشته توسط بسیج مردمی خبر داد و افزود : ما ۱۵ کارگاه تولید ماسک تحت پوشش بسیج مردمی در محمودآباد داریم که برای تولید ماسک به هر اندازه ای آماده هستند.

  • نویسنده : امیر عباس رضاپور و سارا اسماعیلی