کشف ۱۵۰۰ رشته دام غیر مجاز در محمودآباد
کشف ۱۵۰۰ رشته دام غیر مجاز در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: رضایی جانشین یگان حفاظت از منابع آبزیان نور و محمودآباد گفت:طی عملیات گشت مشترک با دستور دادستان محترم محمودآباد ادوات و وسایل صیادی از جمله 1500 رشته دام غیر مجاز از صیادن کشف و ضبط گردید.

به گزارش محمودآباد آنلاین، حسن رضایی جانشین یگان حفاظت از منابع آبزیان نور و محمودآباد در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد:عملیات مشترک مبارزه با صیادان غیر مجاز با دستور دادستان محترم محمودآباد روز گذشته در سطح سواحل شهرستان انجام گردید.

وی افزود:این عملیات با همکاری یگان حفاظت از منابع آبزیان ایزدشهر به همراه یگان حفاظت از محیط زیست محمودآباد و نیروی انتظامی در سواحل سطح شهرستان برگزار که آلات و ادوات زیادی از صیادان غیر مجاز کشف و ضبط گردید تا دریا برای صیادان مجاز پره امن گردیده و دهانه رودخانه ها هم برای مهاجرت ماهیان مولد به رودخانه ها برای تخم ریزی و زاد و ولد مهیا شود.

رضایی درخصوص کشفیات این عملیات عنوان کرد:در این عملیات تعداد ۷۰۰ رشته دام غضروفی و ۸۰۰ رشته دام ماهیان استخوانی،۱۰ عدد لنگر،۴۰۰ عدد کرف صیادی،یک فروند قایق موتوری به همراه یک متهم کشف که تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین