لغو کلیه برنامه های دیدار مردمی نماینده مجلس در محمودآباد
لغو کلیه برنامه های دیدار مردمی نماینده مجلس در محمودآباد
محمودآباد آنلاین: چاری مسئول دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی از لغو کلیه برنامه های دیدار مردمی نماینده در محمودآباد و نور خبر داد.

روح الله چاری مسئول دفتر ارتباط مردمی سعید فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین از لغو کلیه برنامه های نماینده به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و به منظور حفظ سلامتی کلیه آحاد جامعه و قطع زنجیر انتقال ویروس تا اطلاع ثانوی کلیه برنامه های ملاقات عمومی لغو می باشد.

وی گفت: بزودی پروتال الکترونیکی دفتر ارتباط مردمی نماینده مجلس به نشانی www.saeidfarzaneh.ir  به صورت هوشمند و با قابلیت ثبت درخواست های الکترونیکی و اطلاع رسانی اخبار و گزارش اقدامات نماینده مجلس شورای اسلامی به منظور تسریع در روند رسیدگی به درخواست ها و کاهش مراجعات مردمی راه اندازی و قابل دسترس عموم خواهد بود.

وی افزود: بدیهی است با اعلام شرایط عادی از سوی ستاد مقابله با کرونا برنامه ملاقات مردمی سعید فرزانه نماینده مردم شریف محمودآباد و نور در خانه ملّت به روال گذشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر ارتباط مردمی سعید فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان شد: کلیه شهروندان و مدیران ادارات می توانند پیگیری امورات اداری خود را در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ با مراجعه حضوری به دفتر ارتباط مردمی نماینده مجلس شورای اسلامی در شهر محمودآباد واقع در خیابان معلم ، روبروی آموزش و پرورش و یا با تماس به شماره تلفن ۴۴۴۷۶۳۹۰ به صورت غیر حضوری پیگیری داشته باشند.

 

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین