فرماندار محمودآباد از رسانه ها هراس دارد ؟ !
فرماندار محمودآباد از رسانه ها هراس دارد ؟ !
محمودآباد آنلاین : امروز اولین جلسه شورای اداری شهرستان در دوره مدیریت روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد در حالی برگزار شد که در یک ساعت مانده به جلسه آن هم به شکل سلیقه ای از تعداد محدودی خبرنگار دعوت بعمل آمد که این بیانگر چند نکته است.

از زمان حضور روح الله علیزاده به عنوان یازدهمین فرماندار شهرستان محمودآباد تاکنون خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم به جز چند جلسه و یک نشست خبری ، دیگر به هیچ یک از مراسم های که فرمانداری متولی آن بود دعوت نشده اند و این در حالی است که خبرنگاران به عنوان عنصر امید آفرین و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین در جامعه ، جای خالیشان در کنار نماینده دولت سیزدهم ، دولت مردمی و ایران قوی به شددت حس می شود .

جابجایی مدیران ادارات شهرستان شاید تنها اقدام برجسته مدیریتی روح الله علیزاده به عنوان فرماندار در محمودآباد باشد که می توان به صراحت از آن یاد کرد و اگر اقدام دیگری باشد کسی از آن مطلع نیست و این ضعف متوجه شخص ایشان در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی می باشد و این مهم به وضوح این روزها مشهود است و محلی از اعراب ندارد.

در سطرهای این یادداشت نمی گنجد تا از رسالت و نقش آفرینی و ضرورت تعامل با خبرنگاران واژه ای قید شود ولی اگر خبرنگاران نباشند و رسالت آنها بر زمین بماند ، قطعاً اعتماد و انسجام و مشارکت مردم در برنامه های دولت و دولتمردان تاوان سنگینی دارد که قطعا متوجه مدیران است.

در حال حاضر شهرستان محمودآباد ۳ پایگاه خبری و ۳ هفته نامه و یک فصلنامه و بیش از ۲۵ نفر خبرنگار فعال دارد که می توانند مشاوران امین و ظرفیت بالقوه برای اطلاع رسانی و همراه سازی مردم با نماینده عالی دولت باشند که متاسفانه سهم آن ها بی مهری فرماندار بومی می باشد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین