کشف خودروی سرقتی تویوتا رافور در محمودآباد
کشف خودروی سرقتی تویوتا رافور در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی محمودآباد از کشف خودروی سرقتی تویوتا رافور از تهران و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “محمودحسین زاده”در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر احتمال ورود یک خودروی سرقتی تویوتا رافور از تهران به شهرستان محمودآباد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی بخش سرخرود با اجرای طرح عملیاتی در محور اصلی شهرستان موفق به شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر شدند.
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق خودرو در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: بنا به نظریه کارشناسان قیمت خودروی سرقتی کشف شده بیش از ۲۵ میلیارد ریال می باشد.
سرهنگ حسین زاده در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و نصب سیستم های هشدار دهند و پیشگیری از سرقت در منازل، خودرو و مکان های تجاری و کسب خود در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین