بازدید سرزده فرماندار محمودآباد از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی
بازدید سرزده فرماندار محمودآباد از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی
محمودآباد آنلاین: روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد ‌صبح امروز در اولین ساعات کار اداری بصورت سرزده در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان حضور یافت و از نزدیک از آخرین وضعیت خدمات رسانی به مراجعین را مورد ارزیابی قرار داد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ در این بازدید که حجت السلام رحمت الله شعبانی مسئول دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری روح الله علیزاده را همراهی می کرد وی ضمن دیدار با سرپرست و کارکنان این اداره و گفت و گو با آنان در خصوص موضوعات کاری و مشکلات و توانمندی های موجود اظهار داشت: انتظار می رود این اداره نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مردم و پویایی نظام اداری به دلیل جایگاه خاصی که در شهرستان دارد الگو باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: در راستای بهبود خدمات به مردم و به‌ منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع بازدید از ادارات و نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی به‌ طور مستمر در دستور کار جدی ما قرار دارد.

در ادامه ابراهیمی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز ضمن خیرمقدم گویی و تقدیر از حضـور فرماندار در این اداره گزارشی کوتاه از عملکرد این اداره ارائه نمود.

 

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد