جوانان ۶۵ درصد کشته شدگان حوادث رانندگی در کشور
جوانان ۶۵ درصد کشته شدگان حوادث رانندگی در کشور
محمودآباد آنلاین : سردار حسن مؤمنی رییس پلیس راه راهور فراجا از کاهش تصادفات ناوگان مسافربری در کشور خبر داد و گفت: 65 درصد کشته شدگان حوادث رانندگی بین سن 20 تا 30 سال هستند .

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار حسن مؤمنی در جلسه شورای ترافیک مازندران با بیان اینکه ۶۵ درصد تلفات تصادفات بین سن ۲۰ تا ۳۰ سال هستند، این موضوع در تصادفات را از مسائل و مشکلات کشور دانست.

رییس پلیس راه راهور فراجا با بیان این که جایگزینی قشر جوان سخت است، افزود: متأسفانه شاهد از دست دادن جوانان زیادی در تصادفات هستیم.

وی از ارتقای پاسگاه پلیس راه قائمشهر خبر داد و در ادامه با بیان اینکه محور هراز و چالوس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افز ود: ایجاد پاسگاه در محور چالوس انجام شد و در محور هراز نیز باید برنامه ریزی برای ساخت آن انجام شود.

سردار حسن مؤمنی از پیش بینی محدودیت‌هایی برای ایام نوروز در محور چالوس خبر داد و گفت: به رغم میل باطنی چاره‌ای جز اعمال محدودیت نداریم و امیدواریم با همکاری متولیان امر این ایام را سپری کنیم.

رییس پلیس راه راهور فراجا با عنوان اینکه تصادفات ناوگان مسافربری کاهش داشته است، افزود: باید مدیریت لازم برای کاهش تصادفات صورت گیرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین