عبدالحمید پورابراهیمی نماد اخلاق ورزش محمودآباد را دعا کنیم
عبدالحمید پورابراهیمی نماد اخلاق ورزش محمودآباد را دعا کنیم
محمودآباد آنلاین- همیشه یک رسم غلط و نانوشته‌ای هست که تا وقتی در بهت و ناباوری یکی از عزیزان شناخته شده کشور را در بستر بیماری و ناخوشی می بینیم، یادمان می‌آید باید برایش زادروز و سالگرد بگیریم.

برایش قلم‌ها بزنیم و چه‌ها که در مورد فضائل اخلاقی و فنی او بگوییم. تازه یادمان می‌آید او که روز هایی سختی را طی میکند ونیاز به توجه دارد ولی این انسان های بزرگ در این ایام همراه و همدم میخواهند تا به ارامش برسند.

رسم نادرستی که باعث شده وِرد زبان‌مان شود این جمله «پهلوان زنده را عشق است»؛ این قدر این جمله را تکرار کرده‌ایم که خود نیز باورمان شده آنهایی که هستند و تیتر می‌شوند را باید فقط دریابیم و بس و آنهایی که گوشه عزلت می‌گیرند و منزوی می‌شوند، فقط باید بعد از فرو بستن چشم از این دنیا یادشان باشیم.

پورابراهیمی بازیکن و ستاره اسبق خزر محمودآباد چند وقتی است با بیماری مبارزه می‌کند. آقای اخلاق چشم داشت مالی از هیچ مدیر استانی و شهرستانی ندارد اما چگونه روزهایی که با این بزرگان عکس می گرفتید به ذهن تان می رسید که مسئول و مدیر هستید و باید حاضر شوید در این میادین اما حالا با تمام بی معرفتی سکوت کنید و حتی از ترس جان عزیزتان عیادت این افتخار فوتبال نمی روید.

کاش کمی تامل کنیم و از این روزها این مشکلات واتفاقات درس بگیریم تا مرام ومسلک پهلوانی را فراموش نکنیم چرخ روزگار می چرخد…

 

جمع دوستان برای درمان یار قدیمی

دوستان قدیمی اش برای دادن روحیه به این ستاره فوتبال گرد هم آمدند اما نیاز است مسئولین ورزش استان و شهرستان به یاری این عزیز بیایند.

افرادی پای کار آمدند و سخت در تلاش هستند تا درمان این ستاره طلایی سال های نه چندان دور‌ ورزش استان مازندران و شهرستان محمودآباد سرعت بخشیده شود اما نیاز است آنهایی که می توانند یاری برساند همراهی کنند.

آرزوی سلامتی داریم برای عبدالحمید پور ابراهیمی در این ایام از دعای خیرتان دریغ نکنید برای فرزند برومند و با اخلاق ورزش این شهر.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین