مدیران کم‌کار در حوزه عمرانی عزل می‌شوند
مدیران کم‌کار در حوزه عمرانی عزل می‌شوند
محمودآباد آنلاین : علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: مدیرانی که در حوزه عمرانی کار را با جدیّت دنبال نکنند، عزل خواهند شد.

رضا علیخانی در جلسه شورای ترافیک مازندران که صبح امروز در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه مدیران سیاسی‌کار، جایگاهی در حوزه عمرانی ندارند و در این حوزه باید به مردم خدمات عمرانی و رفاهی داده شود، اظهار داشت: مدیرانی که در حوزه عمرانی کار را با جدّیت دنبال نکنند، با آنها تعارف نخواهیم داشت و برای اینکه امورات مردم بر زمین نماند، عزل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه زمان‌بر شدن برخی از طرح های عمرانی در استان به دلیل ناهماهنگی بین بخشی دستگاه‌هاست و این نقص بزرگی در اجراست، افزود: کندی اجرای طرح‌های عمرانی موجب نارضایتی شهروندان می‌شود و بنا داریم تا طرح‌هایی که به دلیل کم کاری برخی از مدیران زمان‌بر شده است را مدیریت کنیم و به همه مدیران حوزه عمرانی تذکر دادیم تا به کارها سرعت ببخشند.

معاون عمرانی استاندار مازندران یکی از طرح مهم عمرانی استان، اجرای تقاطع غیر هم‌سطح شهید مهدوی قائم‌شهر، نقطه اتصال جاده سوادکوه که ۳ راه مهم تقسیم بار ترافیکی از سمت تهران به سمت غرب و شرق مازندران است، یادآور شد: اجرای این طرح وارد نهمین سال شده است که نارضایتی زیادی در بین شهروندان و مسافران ایجاد کرده است و این میزان زمان برای یک طرح ضعف بزرگ است.

علیخانی زمان بهره‌برداری این تقاطع را به زودی اعلام و تصریح کرد: با آغاز کار دولت آیت‌الله رئیسی، اجرای این تقاطع از سر گرفته شد و با شتاب زیاد به مراحل پایانی رسیده است و انتظار می‌رود تا همه مدیران برای اتمام آن، به طور کامل پای کار باشند.

وی با بیان اینکه ترافیک این نقطه به ویژه پایان هفته و ایام تعطیل به سمت تهران و از سوادکوه به سمت بابل و ساری بسیار سنگین و بعضاً تا ۴۰ دقیقه ایست ترافیکی داریم، گفت: پس از اتمام چهار خطه شدن جاده سوادکوه از گدوک تا قائم‌شهر، حجم ترافیک به سمت تقاطع شهید مهدوی سرازیر می‌شود و در واقع به گلوگاه تهران – شمال جاده سوادکوه در حوزه مازندران تبدیل شده است و نیاز است تا هر چه زودتر برای بازگشایی آن، عملیات عمرانی آن پایان پذیرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم مازندران