بهره برداری از پروژه  محرومیت زدایی حوزه آب در هفته دولت
بهره برداری از پروژه  محرومیت زدایی حوزه آب در هفته دولت
صبح امروز شنبه اول شهریور علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد و حق شناس معاون امور عمرانی فرمانداری و سرهنگ ابراهیم نژاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و هاشمی بخشدار سرخ رود از آخرین وضعیت مجتمع آب رسانی معلم کلا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد صدیقه حق شناس معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگاران از اجرای پروژه محرومیت زدایی در حوزه آب  در هفته دولت خبر داد.

صدیقه حق شناس گفت : این پروژه شامل سیستم تصفیه آب به روش فیلتراسیون برای مجتمع آبرسانی معلم کلا،برچیدن فیلترهای خراب و قدیمی و جابجایی و نصب فیلترهای جدید می باشد.

وی افزود: بااجرای این پروژه حدود ۱۰۵۷خانوار از آب آشامیدنی سالم و مطبوع و با کیفیت بالا بهره مند می شوند.

معاون عمرانی فرماندار با بیان اینکه  پروژه آبرسانی در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت داشته است افزود: این پروژه تا پایان هفته اففتاح خواهد شد.

به گفته وی اعتبار این پروژه بالغ بر ۶۵۰میلیون تومان است که با همکاری بسیج سازندگی سپاه محمودآباد و اداره آب و فاضلاب شهرستان و بخشداری سرخرود و دهیاری روستاهای معلم کلا و سیاهکلا تامین شده است.

گفتنی است در هفته دولت امسال ۴۵ طرخ عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلییارد و ۶۵۰ میلیون تومان در شهرستان محمودآباد به بهره برداری می رسد.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد