شهرستان محمودآباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است
شهرستان محمودآباد آماده استقبال از مسافران نوروزی است
محمودآباد آنلاین : فرماندار محمودآباد در جلسه ستاد تسهیلات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۲ از آمادگی مکان‌های اقامتی و گردشگری این شهرستان برای حضور مسافران و گردشگران نوروزی و انجام تدابیر لازم در این رابطه توسط ستاد سفرهای نوروزی خبر داد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ دکتر علیزاده فرماندار محمودآباد در جلسه ستاد تسهیلات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۲ شهرستان محمودآباد که با حضور امام جمعه سرخ رود، معاونین فرمانداری، بخشداران، شهرداران و خبرنگاران و رؤسای دستگاههای عضو این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: امروز جلسه‌ ستاد تسهیلات سفر این شهرستان به منظور برنامه ریزی و اقدامات لازم برای آماده سازی و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروزی تشکیل جلسه داد که خوشبختانه با همت و هم‌افزایی موجود و اعلام آمادگی دستگاه‌ها و اعضای ستاد، امیدواریم میزبانی خوبی از مسافران داشته باشیم.

علیزاده با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای حفظ شئونات ماه مبارک رمضان با توجه به تقارن بهار طبیعت امسال با بهار قرآن افزود: گشت هایی متشکل از مرکز بهداشت، اداره صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات، میراث فرهنگی و اماکن نیروی انتظامی بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران و رعایت شئونات ماه مبارک رمضان نظارت خواهند داشت.

مقام عالی دولت در شهرستان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برای توزیع اقلام اساسی با قیمت مصوب دولتی در شهرستان خبر داد و یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده این نمایشگاه از ۲۵ اسفند برای توزیع اقلام اساسی بین مصرف کنندگان گشایش یافته و توزیع اقلام مورد نیاز مردم تا پایان تعطیلات و در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان افزود: همچنین گروه های بازرسی و گشت های نظارتی در ایام نوروز فعال است و کار نظارت بر بازار و نحوه خدمات رسانی به مسافران را عهده دار هستند.

وی با بیان اینکه بخشداران و شهرداران بایستی از ورود خودروها به سواحل جلوگیری کرده و علاوه بر تنظیف و زیباسازی سطح شهر و خیابان ها و معابر و آمادگی مکان های گردشگری بر پاکسازی سواحل و جاده های مواصلاتی بصورت مستمر نظارت نمایند.

علیزاده در پایان بر ضرورت نظارت و حضور پلیس در جاده‌های شهرستان تاکید کرد افزود: لازم است پلیس راهور با هم افزایی راهداری و دستگاههای خدمات رسان نسبت به ارتقا ایمنی و کنترل و هدایت ترافیک محورهای مواصلاتی، کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای برنامه ریزی جدی داشته باشد.

 

 

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد