انتخاب اعضای هیأت نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران
انتخاب اعضای هیأت نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران
محمودآباد آنلاین : احکام اعضاء هیأت نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران با حکم رئیس هیأت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابلاغ شد.

احکام هیأت نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران از طرف آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیأت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابلاغ شد.

در متن حکم ابلاغی به حجت‌الاسلام علی‌اصغر زکوی آمده است؛ به استناد ماده ۵ قانون نظارت شورای نگهبان و مصوبه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، به موجب این حکم جنابعالی به‌عنوان رئیس هیأت نظارت استان مازندران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.

با عنایت به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات و نظارت بر آن امری تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است، شایسته است با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملاک قرار دادن قانون و موازین شرعی و اخلاقی و با رویکرد انقلابی و دوری از هر گونه جهت‌گیری سیاسی و جناحی، وظایف خود را با کمال دقت و قدرت انجام دهید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار و همکاری سایر اعضای محترم، سهم موثر و مفیدی در انجام وظایفی که آن هیأت بر عهده دارد، ایفا کنید. توفیق و تأیید الهی را برای جنابعالی و سایر همکاران محترم مسألت می‌نمایم.

سیدمحمدرضا مدرسی یزدی؛ رئیس هیأت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

گفتنی است: حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری (رئیس کل دادگستری مازندران)، علی بابایی مهر (دکترای حقوق عمومی و عضو هیأت علمی)، محمدرضا مویدی (مدرس دانشگاه) و مرتضی دیان خوشابی (فعال فرهنگی) در احکام جداگانه‌ای به‌عنوان اعضای هیأت نظارت استان معرفی شدند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین