رقابت شمار مبتلایان و بیماران بدحال کرونایی در مازندران
رقابت شمار مبتلایان و بیماران بدحال کرونایی در مازندران
محمودآباد آنلاین : در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۸۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۰۵ نفر رسید که از این تعداد ۸۵ نفر بدحال هستند.

طی روزهای اخیر افزایش موارد ابتلا و بستری کرونایی در استان نگرانی‌هایی را به وجود آورد و از سوی دیگر وضعیت رنگ‌بندی شهرها و قرمز‌پوش شدن شهرهای استان نگرانی‌ها را بیشتر کرد.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۷۵ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۶۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۳۳۳ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۷۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در  حال حاضر ۷۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار جدید بستری و ۷ بیمار هم ترخیص شدند.

همچنین ۱۲ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۸۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۰۵ نفر رسید که از این تعداد ۸۵ نفر بدحال هستند.

خوشبختانه طی شبانه‌روز گذشته هیچ موردی از فوتی بر اثر کرونا در استان مازندران گزارش نشده است.

به گزارش فارس، آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان رایج‌ترین علائم زیرسویه‌های BA.۵ ویروس کرونا بوده که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به‌ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون مورد تاکید است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس